Jump to content

Ray Boccino: A Long way to Fall.


NickOwnage

Recommended Posts

Ik was in de lift gestapt en ik schiet iedereen dood op de 20e etage, ik ga de trap op en daar doe ik hetzelfde, en daarna was ik ineens dood, stond er nog iemand achter me.

Heeft iemand een Tip voor me?

Informatie:

Ik schiet met Desert Eagle, een goed wapen.

Ik verstop me achter deuren en muren.

Ik kijk goed om me heen.

Grtz Nick.

PS: Hulp is altijd welkom.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zou doen is om de missie te beginnen met volle leven en Armor, bij dit soort missies is dat namelijk een belangrijk ding aangezien je vaak al die levens nodig zult hebben ondanks je soms tijdens de missie ook nog levens krijgt aangeboden. Misschien ook een goed wapen, een Desert Eagle lijkt natuurlijk goed maar er zijn vast wapens die nog beter zijn. Denk nu niet meteen aan een Bazooka, ik dacht namelijk meer aan een SMG of een van die andere wapens waarmee je binnen 10 seconden een magazijn leeg kunt schieten. Schuil veel en probeer op het juiste moment te wachten om te schieten. Als er een man is die uit zijn cover komt en naar je toe rent dan blijf je in je cover (ook niet eruit om te schieten) maar je schiet gewoon zonder eruit te komen. Dat beviel mij altijd prima aangezien je door hem + zijn maten wordt beschoten als je wel uit je cover komt en elke leven telt mee. Voor verdere tips kun je misschien hier kijken naar de pagina van A Long Way to Fall afkomstig van de site WikiGTA waar ze de missie met je doornemen en ook handige tips meegeven voor tijdens de missie. Die site kun je trouwens gebruiken voor alle missies maar hier vragen is ook niet verboden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg voor armour en full health (maar dat mag duidelijk zijn) .

Ik weet niet of het helpt als je die gast met 72 op zijn borst neerschiet voor hij de rest kan waarschuwen, maar wellicht is dit de moeite waard om te proberen.

Zover ik weet zit er geen 'he has escaped' deadline aan deze missie dus neem je tijd. loop verdieping voor verdieping af en knal iedereen neer die zich op een verdieping bevindt. Dit voorkomt dat je vanachter beschoten wordt. Zorg ervoor dat degene die je neerschiet (headshot is de beste optie) ook echt dood zijn. Vooral in later missies met veel badguys kan je nog wel eens verrast worden door vijanden die opstaan omdat ze slechts tijdelijk waren uitgeschakeld en nog health over hadden en dus weer opstaan.

Probeer alternatieve aanpakken. Wat gebeurt er als je met een heli naar het dak vliegt en vanaf het dak naar beneden werkt? Probeer alternatieve wapens (handgrananten etc.).

Maak ook gebruik van cutscenes. Als ik de politie achter mij aan heb en ik loop een marker binnen om een missie te beginnen is de politie vaak weg. Als je dicht bij je target in deze missie komt volgt er een cutscene speech. Probeer eens of je, als je nog maar weinig health hebt, een run kan maken naar de target om zo de missie te halen. Vaak resetten parameters zich en zijn badguys verdwenen na de cutscene.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gebruikt vaak de Desert Eagle, hè? Probeer een SMG of een M4. Kun je achter elkaar doorschieten; dat is veel handiger tegen een groep personen dan een pistool zoals de Desert Eagle.

Ik ga het meteen proberen als ik deze missie haal krijg ik een Huis in Alderney. ( Ik heb Smackdown algehaald vet makkelijk :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij gebruikt vaak de Desert Eagle, hè? Probeer een SMG of een M4. Kun je achter elkaar doorschieten; dat is veel handiger tegen een groep personen dan een pistool zoals de Desert Eagle.

Ik heb hem net 5 minuten geleden in 1 keer gehaald.

Gewoon rondschieten met de M4 en uitkijken naar First Aid Kits ^_^

En op het dak die e!kel neerschieten en Mission Completed :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...