Jump to content

Gta versie 2

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal

ik heb gta san andreas geinstaleerd en ik heb versie 2 aangezien je niet een savegame kunt toevoegen en onlien spelen hebb ik een vraagje. klan je gta san andreas versie 2 upgraden naar versie 1

alvast bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, als je deze Patch installeert en uitvoert. Mocht je niet weten hoe je met deze Patch moet beginnen, volg dan deze Tutorial. Let op: De Patch makt je Versie 2 moddable, je Versie blijft echter Versie 2. Savegames kun je gewoon toevoegen bij Versie 2, je moet natuurlijk een savegame van Versie 2 installeren en niet 1 van Versie 1. Maar inderdaad, om online te kunnen spelen moet je je Gta: San Andreas downgraden met de Patch waarvan ik al een link heb gegeven.

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
... aangezien je niet een savegame kunt toevoegen ...
Onzin, je moet gewoon een savegame downloaden die geschikt is voor versie 2. In de download database van dit forum (klik bovenaan op Downloads) staat per savegame aangegeven voor welke versie die te gebruiken is. Meer informatie over multiplayer mogelijkheden kan je vinden in de multiplayer fora: klik. Succes ^_^
Geplaatst:

ja oke maar als ik de savegame van versie 2 in gta san andreas zet dan doet hij nisk staat er niks bij Load

Geplaatst:
de savegame van versie 2 in gta san andreas zet
Leg eens duidelijk en stap voor stap uit hoe jij dat gedaan hebt. Ik denk namelijk dat jij op de één of andere manier hierin een foutje maakt. :7
Geplaatst:

Ok zo gaat het

ik download een savegame

die zet ik dan in

mijndocumenten/gta san andreas using ofzoiets

Geplaatst:
Ok zo gaat het

ik download een savegame

die zet ik dan in

mijndocumenten/gta san andreas using ofzoiets

Nee, graag uitgebreider, nog specifieker! Zoals het uitpakken en verplaatsen / kopieren enzovoorts. Echt elke stap vertellen, niets overslaan. ^_^ Welke naam heeft het bestand? Als het goed is is het een .b bestand (extentie).
Geplaatst:

1- ik download de save game

2- ik zet het eerst dan op mijn Bureaublad.

dan verplaats ik het naar

Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

en zoiets is het wle ja

Geplaatst:

Als je de savegame download is dit nog een .rar bestand. Dan is het natuurlijk logisch dat hij niet bij 'load' komt te staan.

Eerst moet je het bestand uitpakken met Winrar en dan het .b bestand in je GTA San Andreas User Files zetten.

handleiding Winrar

Geplaatst:

heb ik nog een vraagje kan je ook als je alles hebt gehaald weer met de ene helikoper vleigen waarmee je een auto kan optillen?

Geplaatst:
heb ik nog een vraagje kan je ook als je alles hebt gehaald weer met de ene helikoper vleigen waarmee je een auto kan optillen?

Nee, Deze helicopter komt alleen voor in de missie "Up up and away" De normale helicopter zonder magneet kun je nog wel krijgen.

Met magneet kun je nog wel krijgen met bepaalde "carspawners"

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, Deze helicopter komt alleen voor in de missie "Up up and away" De normale helicopter zonder magneet kun je nog wel krijgen.

Met magneet kun je nog wel krijgen met bepaalde "carspawners"

Nee, die kun je krijgen met een mod :sigaar:Klik!

Alleen heb je dan wel een moddable V2 versie of V1 voor nodig. Als je dat al hebt is er niets aan de hand. Heb je dat niet, dan kun je je eigen V2 moddable maken met deze patch.

Bewerkt: door MartyCeha
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Oke maar die hleikopter mod is niet goed want als iok hem erin wil zetten krijg ik een fout melding hoe kan dat?

Geplaatst:
Dan heb je een ongepatchte versie van V2... Hier kun je de patch downloaden ;)

Bedankt maar ik had versie 1

al

Maar ik krijg telkens een fout melding of moet dat niet met SAMI ?

San mod installer duss

of moet ik he tgewoon ergens in plaatsen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...