Jump to content

Itunes probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb een klein probleem. Ik wil vanaf mijn Ipod in Itunes, muziek kopieren vanuit de ipod naar de computer. Alles selecteren en slepen werkt niet. Weet iemand hier een maniertje voor ?

Geplaatst:

Verborgen mappen toestaan en via Deze computer naar de iPod gaan. In een verborgen map staan alle nummers. Helaas hebben ze een viercijferige naam, maar als je ze opent met een media speler dan leest hij gewoon de mp3 tags.

Bij iPods heb je het probleem dat als de nummers op je iPod en in je iTunes bibliotheek niet meer gevonden worden dat ze dan worden verwijdert. Je gooit de nummers dus niet echt op je iPod, maar maakt een soort link.

Geplaatst:
Verborgen mappen toestaan en via Deze computer naar de iPod gaan. In een verborgen map staan alle nummers. Helaas hebben ze een viercijferige naam, maar als je ze opent met een media speler dan leest hij gewoon de mp3 tags.

Bij iPods heb je het probleem dat als de nummers op je iPod en in je iTunes bibliotheek niet meer gevonden worden dat ze dan worden verwijdert. Je gooit de nummers dus niet echt op je iPod, maar maakt een soort link.

Bedankt voor je post Ferre, maar hoe zet ik die 'toon verborgen mappen' aan op Windows Vista ?

En nog bedankt voor de Daft Punk XD

Geplaatst:

Verborgen mappen kan je weergeven door naar 'Deze computer' te gaan > Klik op de ''Alt'' toets (van je toetsenbord), en ga naar Extra > Mapopties > Tabblad 'Weergave' > En bij ''Verborgen mappen en bestanden'' zet je het op ''verborgen mappen en bestanden weergeven''.

Geplaatst:

Dit is volledig incorrect. Met de 'automatisch muziek beheren'-optie (mogelijk anders) wordt er wel automatisch verwijderd als een van de audiobestanden niet gevonden wordt in de iTunes-library op je computer. Met deze uitgeschakeld, kun je gewoon op elke computer met iTunes handmatig (binnen iTunes, helaas) muziek naar je iPod toe slepen. Terugkopieren kan helaas niet officieel -- maar de manier in de 'iPod_Control'-map werkt correct. Je zou mogelijk een programma als mp3tag kunnen gebruiken om aan de hand van de ID3-tags de muziek weer een kloppende bestandsnaam te geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...