---Diablo--- Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hallo iedereen, Als ik op ESC druk als ik bezig ben met GTA SAN ANDREAS. Dan is er veel kans dat hij vast loopt. Het enige wat ik daar dan tegen kan doen is CTRL - ALT - DEL. Een vriend die dit spel ook heeft, heeft precies hetzelfde probleem.. Ligt dit aan ons, of hebben meer van jullie hier last van? En hoe kan ik het verhelpen als het inderdaad aan ons ligt? Alvast bedankt! ---Diablo--- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Meer informatie is gewenst! Als je graag geholpen wilt worden zal je ons ook moeten voorzien van de juiste info; zoals specificaties van je systeem en besturingssyteem. @ hieronder: Nee. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Meer informatie is gewenst! Als je graag geholpen wilt worden zal je ons ook moeten voorzien van de juiste info; zoals specificaties van je systeem en besturingssyteem. Ik heb zelf absoluut geen verstand van computers.. Ik heb het gewoon zo geinstaleerd als het moet.. Hij doet het ook goed hoor, maar soms loopt hij zoals ik al zei vast als ik op ESC druk.. Heb jij daar nooit last van? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Gebruik in dat geval even Flitskikker's Infotool: klik. De informatie daaruit kan je dan weer hier posten. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Gebruik in dat geval even Flitskikker's Infotool: klik. De informatie daaruit kan je dan weer hier posten. Ik zal wel effe kijken.. Is dat een betrouwbaar programma? Geen virusen of dat soort shit..? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Ik zal wel effe kijken.. Is dat een betrouwbaar programma? Geen virusen of dat soort shit..?Het is geen progamma, gewoon een topic.. Trouwens op dit geweldige forum hebben we geen virussen. Reageren
---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Het is geen progamma, gewoon een topic.. Trouwens op dit geweldige forum hebben we geen virussen. Je hebt gelijk, hoe kan ik daar nou aan twijfelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.