---Diablo--- Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Een roze schelp die open staat met een parel erin, ze liggen alleen onderwater.Oké. Dank je wel.. Dat kan dus een hele zoekoperatie worden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Oké. Dank je wel.. Dat kan dus een hele zoekoperatie worden Geen plaatje op WikiGTA, zei je? Even goed zoeken op deze pagina hoor! Misschein dat hij ergens rechts bovenaan verstopt zit! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Dat had ik inderdaad ook op WikiGTA gelezen.. Maar hoe zien ze eruit.. Ik heb er geen plaatje van kunnen vinden op WikiGTA.. Kan je het ongeveer beschrijven?---Diablo--- Geen afbeeldingen? Ik raad je met klem aan om even een afspraak te maken met een opticien en je ogen te laten controleren. Er zijn 50 oysters te vinden in San Andreas en voor elke oyster staan er twee afbeeldingen op WikiGTA, in totaal dus 100! @ hieronder: Nee, want dat is één van de 100, een screen van oyster 7. Reageren
Basssss Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Dat had ik inderdaad ook op WikiGTA gelezen.. Maar hoe zien ze eruit.. Ik heb er geen plaatje van kunnen vinden op WikiGTA.. Kan je het ongeveer beschrijven?---Diablo--- Geen afbeeldingen? Ik raad je met klem aan om even een afspraak te maken met een opticien en je ogen te laten controleren. Er zijn 50 oysters te vinden in San Andreas en voor elke oyster staan er twee afbeeldingen op WikiGTA, in totaal dus 100! Plus die ene op de hoofdpagina (Die Marty_Ceha ook heeft) is 101.. Reageren
ief2 Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) op deze pagina staat duidelijk: beschrijvingen met screenshots. en dan kun je alle 50 Oysters bekijken. Dit wil zeggen dat je ofwel niet gekeken hebt of niet goed genoeg. Op dezelfde pagina staat overginds ook nog een screenshot: waarbij ik tot de conclusie kom dat je niet gekeken hebt. EDIT: sorry voor overbodige post: alleen pagina één gelezen. Bewerkt: 31 december 2008 door ief2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.