TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.) Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC? Bewerkt: 28 december 2008 door TahR78 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.) Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC? Ja, misschien China Town Wars maar GTA IV niet, dat kan zo'n console niet aan. En GTA IV is inderdaad al uit voor de PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Oh ok, Chinatown Wars zou toch alleen uitkomen voor de DS? Althans dat staat op Wikigta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ja, GTA China Town Wars komt alleen uit voor de DS. Maar je weet nooit of het ook voor de Wii gaat komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 ALs er een gta naar de wii gaat ligt het het meest voor de hand dat het china town wordt. En ik heb gehoord dat de lost ook naar de pc gaat. Weet iemand hier ook wat van? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 ALs er een gta naar de wii gaat ligt het het meest voor de hand dat het china town wordt.En ik heb gehoord dat de lost ook naar de pc gaat. Weet iemand hier ook wat van? We hebben het nu over over GTA op de Wii, en niet over The Lost and Damned dat ie op de PC gaat komen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.) Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC? Gta 4 op de wii Wii fit is al haast te moeilijk voor dat onding Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 En SA dan? Vond het al raar van mn vriend. Hij zei: ''GTA is er al op de wii'' ''Oh, San Andreas ook'' vroeg ik ''Ja je kan hem op bol kopen'' ''en 4 dan?'' vroeg ik weer ''Ook'' ''Echt?'' ''Jaahaa'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Veel mensen lullen uit hun net. Niet op letten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Bel hem zo wel ff op wat hij bedoelde... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 En ja hoor, hij bedoelde de DS Hoe kan je je vergissen tussen een DS en een Wii Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 En ja hoor, hij bedoelde de DS Hoe kan je je vergissen tussen een DS en een Wii Dan ben je niet echt in de WII, PS2, PC enzovoort wereld thuis. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Er is nooit een GTA voor de Wii verschenen en het ziet er (verlopig) ook niet naar uit, dat dit nog gaat gebeuren. Is dit wel het geval, dan zal dat binnen no-time in de nieuws-sectie van dit forum te lezen zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts