Jump to content

GTA op Wii?


TahR78

Recommended Posts

Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.)

Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC?

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.)

Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC?

Ja, misschien China Town Wars maar GTA IV niet, dat kan zo'n console niet aan. En GTA IV is inderdaad al uit voor de PC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ALs er een gta naar de wii gaat ligt het het meest voor de hand dat het china town wordt.

En ik heb gehoord dat de lost ook naar de pc gaat.

Weet iemand hier ook wat van?

We hebben het nu over over GTA op de Wii, en niet over The Lost and Damned dat ie op de PC gaat komen... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had onlangs van iemand vaag gehoord dat GTA 4 (of een andere versie, weet het niet meer) op de Wii zou komen of al beschikbaar was? Vroeg me af of iemand meer weet. En of het kan met de Wii manier van spelen (afstandsbediening bewegen, knoppen op nunchuk enz.)

Nog een andere vraag, misschien dom maar: is GTA 4 al uit voor PC?

Gta 4 op de wii :schater::schater::schater::schater: Wii fit is al haast te moeilijk voor dat onding :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En SA dan? Vond het al raar van mn vriend. Hij zei:

''GTA is er al op de wii''

''Oh, San Andreas ook'' vroeg ik

''Ja je kan hem op bol kopen''

''en 4 dan?'' vroeg ik weer

''Ook''

''Echt?''

''Jaahaa''

:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nooit een GTA voor de Wii verschenen en het ziet er (verlopig) ook niet naar uit, dat dit nog gaat gebeuren. Is dit wel het geval, dan zal dat binnen no-time in de nieuws-sectie van dit forum te lezen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...