Jump to content

Parkeerplaats zonder auto's


TahR78

Recommended Posts

Ik was gister op bezoek bij mn neef die GTA4 had, maar... toen ik aankwam op Francis International Airport wouden we ff het uitzicht over de Trainstation enzo zien (trouwens is het moeilijk te bereiken, pas op de parkeerplaats kwam ik erachter dat het gewoon tegenover me was, dat station :duh:) en we gingen in de parkeergarage, maar op geen enkele etage stonden auto's. Beneden wel een paar maar verder niet.

Ook toen ik 3 wantedsterren had was er niemand meer op straat - behalve de politie natuurlijk. Vluchten mensen soms voor je :puh: (zou wel leuk zijn, maar wel legig...)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, want op de PS2 bij San Andreas bijvoorbeeld bleven de mensen wel gewoon op het straat... is ook een oudere versie natuurlijk.

Ja op PS2 maar over het algemeen kan die meer trekken want;

1. Je hoeft hem niet te installeren.

2. Het heeft geen Grote virusscanner die veel GB gebruikt.

3. PS2 = Ook gewoon beter uitgewerkt. PC = Houden ze rekening met de trekkingskracht van je PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, maar op de PS3 was er dus een lege parkeerplaats. Grappig om te zien, die zijn er niet voor niets... Trouwens nog een offtopic vraagje:

welke metrolijnen in GTA IV zijn er? Bij Francis International Airport Station heb ik al met de 3 gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, maar op de PS3 was er dus een lege parkeerplaats. Grappig om te zien, die zijn er niet voor niets... Trouwens nog een offtopic vraagje:

welke metrolijnen in GTA IV zijn er? Bij Francis International Airport Station heb ik al met de 3 gereden.

Bedoel je de UNDERGROUD METRO, of in die bakjes boven Aqonguin?

Link to comment
Delen op andere websites

Is er uberhaupt een undergrond... ben GTA IV pas gaan spelen vandaar ;) Ik bedoel de bakjes boven Algonquin in dit geval

Ok, en Ja er is een Underground Metro, kom je wel achter in de Missie: Three Leaves Clover.

Las het net idd, zag een plaatje van de halte Emerald. In elk geval er waren toch twee lijntjes bovengronds? Een rode en een groene dacht ik zo.

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Is er uberhaupt een undergrond... ben GTA IV pas gaan spelen vandaar ;) Ik bedoel de bakjes boven Algonquin in dit geval

Ok, en Ja er is een Underground Metro, kom je wel achter in de Missie: Three Leaves Clover.

Las het net idd, zag een plaatje van de halte Emerald. In elk geval er waren toch twee lijntjes bovengronds? Een rode en een groene dacht ik zo.

Dat weet ik verder niet. Sowiezo wel een stuk of 2 á 3 geloof ik.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...