Vinewood Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik wil een paar mooie gebouwen sketchen met sketchup ik gedownload. maar het lukt maar niet. heb ik een crack nodig ?? en als ik crack heb wat moet ik doen dit komt er graag een goed antwoord Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Je moet op CONTINUE drukken, dan start Sketchup op. En er mag niet gepraat worden over cracks, dat is Warez en dus niet toegestaan. Reageren
Vinewood Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Je moet op CONTINUE drukken, dan start Sketchup op. En er mag niet gepraat worden over cracks, dat is Warez en dus niet toegestaan. ja dat snap ik over Warez Request maar er staat 460 minutes nou over 460 minuten gaat het al verwijerd worden of is dat niet erg :unsure: Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Je files worden dan niet verwijderd. Je kan alleen Sketchup niet meer gebruiken, je moet dan registreren en betalen. Reageren
Vinewood Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Je files worden dan niet verwijderd. Je kan alleen Sketchup niet meer gebruiken, je moet dan registreren en betalen. hoe doe jij het dan ?? Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Ik heb nog een uurtje......... Reageren
Steef Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) Je moet op CONTINUE drukken, dan start Sketchup op. En er mag niet gepraat worden over cracks, dat is Warez en dus niet toegestaan. ja dat snap ik over Warez Request maar er staat 460 minutes nou over 460 minuten gaat het al verwijerd worden of is dat niet erg :unsure: Dit is een trail versie (een soort van demo) van sketchup en het geeft aan dat je dat programma 460 minuten kan gebruiken en dan kan je het verwijderen of de officiele versie kopen. Je kan deze versie dus niet lang gebruiken en zal het wel erg zijn tenzij je aan 460 minuten genoeg hebt :unsure: ? edit: Wauzie was mij voor (duurde ff voordat ik mijn bericht had goedgekeurd) Bewerkt: 20 april 2005 door Steef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.