Jump to content

Nfs Pro Street is die goed voor ps3 ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, De laatste paar games uit de need for speed serie (pro street en undercover) vinden erg veel mensen slecht en daar ben ik ook een van. Sterker nog: Need for speed dreigt te stoppen! alhoewel de ontwikkelaar van oa de burnout serie misschien de game gaat vervolgen.

Je kan beter voor Midnightclub LA gaan: Mooie grafix, Mooie omgeving en erg leuk om te doen.

Geplaatst:
Nee, De laatste paar games uit de need for speed serie (pro street en undercover) vinden erg veel mensen slecht en daar ben ik ook een van. Sterker nog: Need for speed dreigt te stoppen! alhoewel de ontwikkelaar van oa de burnout serie misschien de game gaat vervolgen.

Je kan beter voor Midnightclub LA gaan: Mooie grafix, Mooie omgeving en erg leuk om te doen.

als het een ruil is voor Ratchet and clank ?

Zou het dan een goede ruil zijn

Geplaatst:

Dat ligt er aan welke game jij het leukst vind natuurlijk :)

Geplaatst:

Dat ligt er aan welke game jij het leukst vind natuurlijk :)

Racen natuurlijk ratchet and clank is so slaapverwekkend

Geplaatst: (bewerkt)

als je need for speed prostreet voor het eerst speelt is het zeker een aanrader.

in begin is het zeker boeiend maar na een tijdje saai.

maar je vindt hem wel ergens voor 25 euro ofso,

ik zou hem zeker niet omruilen voor nfs pro..

Bewerkt: door thug

is slecht spel

most wanted is wel goed :D kan je beter die nemen en zit een vette bmw in :D

Bewerkt: door the_dan
Geplaatst:

Ik heb Ratchet & Clank gekocht voor PS3, erg mooie game. Maar ik heb hem in 9 uur uitgespeeld, heel erg snel heb je 'm uitgespeeld. ProStreet zou ik niet kopen, Undercover is gewoon een top-game vind ik! :tu: Maar je moet gewoon Most Wanted hebben! Dat is de beste uit de NFS Serie! _O_

Ik heb Ratchet & Clank gekocht voor PS3, erg mooie game. Maar ik heb hem in 9 uur uitgespeeld, heel erg snel heb je 'm uitgespeeld. ProStreet zou ik niet kopen, Undercover is gewoon een top-game vind ik! :tu: Maar je moet gewoon Most Wanted hebben! Dat is de beste uit de NFS Serie! _O_

ja die heb ik al voor ps2 maar die is er nie voor ps3 dacht ik ?

maar het boeit ik heb hem nu al en ik vermaak me er wel mee

maar door dat stomme(Lees: Verslavende) Home ontmoet je mensen waarmee je weer online kan spelen met oude spellen die je al had ik zit steeds vaker met 4 vrienden een Party mode te doen op gta IV en dat 4 uur achter elkaar

Bewerkt: door Gta_on_ps3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...