MarcotjeMarco Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 ik snap er geen puuh van xD hoe maak ik een cmd dat je naar ergens gaat soort teleporter wil je de code opsturen naar mij gewoon reply dan ben ik je enig dankbaar gr marco nog wat help me alsjeblieft haal deze topic niet weg Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Lees eens deze tutorial door, daarin wordt de basis van Pawn uitgelegd. Bovendien staat er ergens onderin een uitleg hoe je een teleport-commando maakt. Veel plezier en succes verder! Reageren
MarcotjeMarco Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Lees eens deze tutorial door, daarin wordt de basis van Pawn uitgelegd. Bovendien staat er ergens onderin een uitleg hoe je een teleport-commando maakt. Veel plezier en succes verder! bedankt voor deze tip xd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.