streetglow Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hallo gta-spelers, ik kom niet uit die ene opdracht voor de rc shop: supply lines ik heb er al heel wat speeluurtjes ingestoken maar ben er nog steeds niet uit. Zou iemand mij kunnen helpen of kunnen uitleggen hoe ik dit level zou kunnen halen, ook al zou ik het met cheats kunnen halen dat maakt me niets uit. Ik wil dit level gewoon achter de rug hebben Mijn Strategie: dichtstbijzijnde 3 eerst daarna vlieg ik naar de andere 2 die het verste weg zijn. maar wat blijkt nou het probleem te zijn? ik heb telkens te weinig brandstof alvast bedankt grtzz Streetglow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hallo gta-spelers, ik kom niet uit die ene opdracht voor de rc shop: supply linesik heb er al heel wat speeluurtjes ingestoken maar ben er nog steeds niet uit. Zou iemand mij kunnen helpen of kunnen uitleggen hoe ik dit level zou kunnen halen, ook al zou ik het met cheats kunnen halen dat maakt me niets uit. Ik wil dit level gewoon achter de rug hebben Mijn Strategie: dichtstbijzijnde 3 eerst daarna vlieg ik naar de andere 2 die het verste weg zijn. maar wat blijkt nou het probleem te zijn? ik heb telkens te weinig brandstof alvast bedankt grtzz Streetglow Daar zeg ik maar 1 ding op: Zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 kom op, hij is nieuw.... help em gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ok dan maar <_< www.faq.gtasanandreas.nl Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 kom op, hij is nieuw.... help em gewoon Jij je zin.. Hier alle topics op een rij, http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Searc...te=supply+lines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
streetglow Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 heeeeeeeeeeeeeeej mensen, jullie moeten mij feliciteren :D:D ik heb m net zojuist gehaald :D precies alle brandstof op tips hier voor degene die er niet uitkomen: 1. Schiet iedereen vanuit de lucht dood, landen kost teveel brandstof. 2. De volgorde volgt hieronder - Het bestelbusje naast het park (vlieg vanuit de basis direct naar links) - Het andere bestelbusje (het bestelbusje dat nu rechts van je is) - De fietser (vlieg rechtover het park) - Degene die het verste weg is (rechtsboven in San Fierro) - Degene die op 1 na het verste weg is (die motorrijder) - Vlieg terug naar je beginplek 3. Je hebt minimaal 1/4 deel van de benzine tank nodig om terug te komen 4. Als je de busjes of de motor ziet branden, vlieg direct weg. Hij zal vanzelf ontploffen 5. Als je vlakbij je doelwit bent hou gewoon L1 vast, zo raak je ze vaker 6. Oefen eerst een paar keer met het vliegtuigje zodat je goede handelingen krijgt Dus mensen die er niet uitkomen lees dit, en je moet er uitkomen. Laat het me weten, Grtzzz Streetglow PS: sorry dat ik de zoveelste poster was, ik kwam er gewoon echt niet uit. en ik ben idd net nieuw op dit forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 idd hij is nieuw dus, kgeef em allereerst de walktrough als ij die nog ni moest kenne, daar gade naar walktrough, dan nor san fierro en dan bij zero kjke he en hier is de zoekfunctie grtzzz, david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hier mag een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 -topic closed- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hier mag een slotje op En dat wordt niet zo op prijs gesteld. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6378 Dubbelposten ook niet trouwens.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 hier mag een slotje op ik denk dat jij het niet kan uitmaken of er een slot opkomt want jij bent geen mod en niet spammen dubbel post wordt geteld als spam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ik heb de opdracht gewoon niet gedaan :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 kom op, hij is nieuw.... help em gewoon hij helpt hem toch hij leert hem gelik waar de zoekfunctie voor is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.