NickOwnage Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Als je een Screen maakt weet iedereen wat je bedoeld. Met de SnapMap schiet je niet veel mee op, want mensen kunnen naar de plaats gaan. En rondkijken zonder dat ze zien wat je bedoeld, maak een Screen, en klaar. Dat is het juist. Dat kan ik niet! Ik heb geen Paint. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Als je een Screen maakt weet iedereen wat je bedoeld. Met de SnapMap schiet je niet veel mee op, want mensen kunnen naar de plaats gaan. En rondkijken zonder dat ze zien wat je bedoeld, maak een Screen, en klaar. Dat is het juist. Dat kan ik niet! Ik heb geen Paint. Een PC zonder paint? Je kan natuurlijk altijd een screenshot maken met bijvoorbeeld fraps, of xfire. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Als je een Screen maakt weet iedereen wat je bedoeld. Met de SnapMap schiet je niet veel mee op, want mensen kunnen naar de plaats gaan. En rondkijken zonder dat ze zien wat je bedoeld, maak een Screen, en klaar. Dat is het juist. Dat kan ik niet! Ik heb geen Paint. Een PC zonder paint? Je kan natuurlijk altijd een screenshot maken met bijvoorbeeld fraps, of xfire. De screen zelf heb ik wel, alleen ik heb hem in een verkeerde stand, hij staat in Word en in Powerpoint alleen hij geeft aan dat het de verkeerde Patch is. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) Als je een Screen maakt weet iedereen wat je bedoeld. Met de SnapMap schiet je niet veel mee op, want mensen kunnen naar de plaats gaan. En rondkijken zonder dat ze zien wat je bedoeld, maak een Screen, en klaar. Dat is het juist. Dat kan ik niet! Ik heb geen Paint. Een PC zonder paint? Je kan natuurlijk altijd een screenshot maken met bijvoorbeeld fraps, of xfire. De screen zelf heb ik wel, alleen ik heb hem in een verkeerde stand, hij staat in Word en in Powerpoint alleen hij geeft aan dat het de verkeerde Patch is. Je zou ook gewoon de printscreen in kladblok of in notepad kunnen zetten en dan vervolgens de extentie van 't kladblok (.TXT) veranderen naar .bmp en dan heb je hem in een image bestand Bewerkt: 2 januari 2009 door kevinkrs Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Zoveel weet ik nou ook niet van PC's. :S Reageren
DutchStyle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Geen paint?? elke windows heeft paint hoor Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je hebt van die 'Gamers Windows' Daar hebben ze alle zooi afgehaald om je pc zo snel mogelijk te maken Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Je hebt van die 'Gamers Windows'Daar hebben ze alle zooi afgehaald om je pc zo snel mogelijk te maken Ik heb gewoon een Laptop Vista, alleen niet met een goede Word enzo, ik heb zo'n probeer pakketje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.