NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Op een Graffiti tekening in het gebied dat wordt aangegeven staat een Graffiti Tekening van VEAT, gemaakt door het HUD Team. Dicht bij die plek vindt je ook het Body Armor. Ik weet niet of dit al bekend was, Grtz Nick Edit: SnapMap had ik fout gemaakt hier is de Update ervan, >>> Hier kun je hem vinden <<< Als ik weet hoe ik een Screen maak dan, maak ik er ook een. Bewerkt: 29 december 2008 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 is dit m? want voor de rest zag ik niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 is dit m? want voor de rest zag ik niks Nee, hij is zwart rood, en aan de linkerkant boven staat een HUD team tekentje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 dan zoek ik morgen wel de xbox staat eve uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.