mavrick Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 hoi, is er iemand die weet hoe je het scherm kunt verkleinen om zo het spel beter te laten draaien inplaats van in full screen mode. Greets mavrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Je kan de resolutie aanpassen, maar ik weet niks van een eventuele window mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Misschien kun je dit aanpassen als volgt: Klik met rechtermuis op de snelkoppeling van GTA IV op je bureaublad. Daar zie je enkele tabbladen. Bij het tabblad 'Snelkoppeling' staat o.a. 'Uitvoeren' dit staat normaal gesproken op 'Normaal venster'. Je zou eens kunnen kiezen voor gemaximaliseerd, misschien dat je het venster dan handmatig kunt verkleinen. Bij tabblad 'opties' kun je nog bij 'weergaveopties' kiezen voor 'venster' of 'volledig scherm'. Dit geldt trouwens voor Vista en ik weet niet of het wat uithaalt, want ik heb het zelf niet geprobeerd. Probeer er eens wat mee te stoeien, maar ik denk eigenlijk niet dat dit het spel beter zal laten lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.