Jump to content

Je auto opnieuwe laten starten


Frans202

Recommended Posts

Hallo,

Voor de mensen die het nog realistischer willen maken is, als je auto afslaat en niet meer aan de praat krijgt kan je ook uitstappen naar de voorkant van de auto lopen en er 1 keer tegen schoppen. Dan stap je weer in en start die weer.

groete,

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn maar bij mij als ik dan tegen de voorkant schop, vliegt me auto in de fik... (achter de grill)

En dan ga ik erin zitten en dan rijd ie nog niet..

Dan nog maar een keer schoppen en toen vloog ie in de fik (bij de banden) gevolgd door een explosie :7

Je kan trouwens ook gewoon 911 bellen...

Je hoeft niet een szo lang te wachten en je bent alweer weg.

Zo doe ik het altijd.

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn maar bij mij als ik dan tegen de voorkant schop, vliegt me auto in de fik... (achter de grill)

En dan ga ik erin zitten en dan rijd ie nog niet..

Dan nog maar een keer schoppen en toen vloog ie in de fik (bij de banden) gevolgd door een explosie :7

Je kan trouwens ook gewoon 911 bellen...

Je hoeft niet een szo lang te wachten en je bent alweer weg.

Zo doe ik het altijd.

Je kan elk nummer bellen om je auto weer aan de praat te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo,

Voor de mensen die het nog realistischer willen maken is, als je auto afslaat en niet meer aan de praat krijgt kan je ook uitstappen naar de voorkant van de auto lopen en er 1 keer tegen schoppen. Dan stap je weer in en start die weer.

groete,

Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld???

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld???

Niets, je auto zal vanzelf weer starten en dan kun je wegrijden. Het maakt overigens niet uit welk nummer je belt. Je kan Brucie bellen, maar ook een niet bestaand nummer. Zodra je de eerste beltoon hoort kun je weer ophangen et voilà: je auto rijdt weer. :)
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld???

Niets, je auto zal vanzelf weer starten en dan kun je wegrijden. Het maakt overigens niet uit welk nummer je belt. Je kan Brucie bellen, maar ook een niet bestaand nummer. Zodra je de eerste beltoon hoort kun je weer ophangen et voilà: je auto rijdt weer. :)

Je kan elke nummer bellen ook gewoon 5

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...