Frans202 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Hallo, Voor de mensen die het nog realistischer willen maken is, als je auto afslaat en niet meer aan de praat krijgt kan je ook uitstappen naar de voorkant van de auto lopen en er 1 keer tegen schoppen. Dan stap je weer in en start die weer. groete, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Zou leuk zijn maar bij mij als ik dan tegen de voorkant schop, vliegt me auto in de fik... (achter de grill) En dan ga ik erin zitten en dan rijd ie nog niet.. Dan nog maar een keer schoppen en toen vloog ie in de fik (bij de banden) gevolgd door een explosie Je kan trouwens ook gewoon 911 bellen... Je hoeft niet een szo lang te wachten en je bent alweer weg. Zo doe ik het altijd. Bewerkt: 28 december 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dwayne Forge Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Lol maar dan vliegt ie 10 sec later toch weer in de fik?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Goed gevonden, ga ik eens even proberen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Zou leuk zijn maar bij mij als ik dan tegen de voorkant schop, vliegt me auto in de fik... (achter de grill)En dan ga ik erin zitten en dan rijd ie nog niet.. Dan nog maar een keer schoppen en toen vloog ie in de fik (bij de banden) gevolgd door een explosie Je kan trouwens ook gewoon 911 bellen... Je hoeft niet een szo lang te wachten en je bent alweer weg. Zo doe ik het altijd. Je kan elk nummer bellen om je auto weer aan de praat te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 je kan ook de healt cheat gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 je kan ook de healt cheat gebruiken Ja, maar cheaten is boring Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 je kan ook de healt cheat gebruiken Ja, maar cheaten is boring Idd met cheaten word alles te makkelijk, en zoiezo neemt het de lol van t spel weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 je kan ook de healt cheat gebruiken Ja, maar cheaten is boring Idd met cheaten word alles te makkelijk, en zoiezo neemt het de lol van t spel weg. Jup, gta is al niet zo moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorenzo12 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Hallo,Voor de mensen die het nog realistischer willen maken is, als je auto afslaat en niet meer aan de praat krijgt kan je ook uitstappen naar de voorkant van de auto lopen en er 1 keer tegen schoppen. Dan stap je weer in en start die weer. groete, Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 [...]Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld??? Niets, je auto zal vanzelf weer starten en dan kun je wegrijden. Het maakt overigens niet uit welk nummer je belt. Je kan Brucie bellen, maar ook een niet bestaand nummer. Zodra je de eerste beltoon hoort kun je weer ophangen et voilà: je auto rijdt weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
18delano Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 [...]Wat moet je dan doen als je 911 hebt gebeld??? Niets, je auto zal vanzelf weer starten en dan kun je wegrijden. Het maakt overigens niet uit welk nummer je belt. Je kan Brucie bellen, maar ook een niet bestaand nummer. Zodra je de eerste beltoon hoort kun je weer ophangen et voilà: je auto rijdt weer. Je kan elke nummer bellen ook gewoon 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Volgens mij was je telefoon om hoog halen al voldoende om je auto weer te laten starten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 Volgens mij was je telefoon om hoog halen al voldoende om je auto weer te laten starten? Nee, je moet echt iets of iemand bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_gamer4life_ Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 :o leuk dat wist ik nog niet, zal ik direct eens uittesten . ik had onlangs iemand gezien die aan zijn wagen zat te werken en ik dacht dat je dit ook kon doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.