weeteenbeetje Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) is er in vc een multiplayer optie ik heb in sommige plaatjes dat gzien Bewerkt: 28 december 2008 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Ja, Vice City kan je ook MultiPlayer doen. Je hebt dan wel een Legale versie van Vice City nodig, downloadlink: Klik. Alles staat uitgelegd in het LeesMij bestand wat erbij zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 anders moet je ff vc:mp gebruiken vind ik zelf veel beter! gwn effe google en dan heb je hem vicecitymultiplayer.com dan moet je in dat progje ff naam aanmaken--> op het tablad internet klikken en dan eentje bespelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Inderdaad Vice City Multiplayer is beter, ook omdat mijn virusscanner aan geeft dat er een virus in dat programma zit, en ik vind ook nooit servers bij MTA(en ik heb hem gedownload van dit forum). VC:MP is dus beter. Je kunt dit gewoon downloaden op www.vicecitymultiplayer.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.