Fbi-Crew Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Mijn pc stottert vaak voor al bij youtube flimjes. dus waaar ik net achter ben gekomen is dat de cpu-gebruik 100 % is ook al staat er nix aan. ik wil een paar processen verwijderen maar strax doet deze computer het niet meer of doet hij het nii goed meer dus is er een manier op het gebruik te verlagen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Wat zijn je systeemeigenschappen? Wat heb je allemaal open staan als je YouTube-filmpjes probeert te kijken? Heb je je Flash al geüpdate? Die dingen zijn wel handig om even te plaatsen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heb je misschien een virus? Reageren
Naudin Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heb je misschien een virus? Of spyware, zou een goede mogelijkheid zijn. Laat eens een aantal scanners lopen. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heb je een HP printer? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Kijk eens bij tabblad processen en sorteer de processen op CPU gebruik. (Dit doe je door op de titel van de kolom CPU te klikken.) Kijk dan welke processen er zoveel processortijd gebruiken. Het is erg vreemd als er constant 100% CPU gebruikt wordt. Je zou de naam van het process of de processen hier neer kunnen zetten zodat wij weten waarmee dat je te maken hebt. In ieder geval kan je met google naar informatie zoeken over het process. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.