Jump to content

De Sims 2 PC

Scarface92

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik wilde De Sims 2 gaan kopen voor m'n PC alleen is de normale versie nergens meer verkrijgbaar. :(

Ik heb al in meerdere winkels gekeken en zelfs op Bol.com staat hij er niet meer tussen. Ik heb het dan ook over deze versie:

The%20Sims%202%20PC.jpg

Deze Sims kan m'n PC alleen aan en alle uitbreidings niet. Weet iemand waar ik hem ergens kan kopen of bestellen via internet? Ze hebben namelijk alleen nog maar: De Sims 2 Double Delux, en aangezien die niet op míjn computer past. :-(

mvg,

GTTO

Geplaatst:
Misschien moet je een nieuw pc'tje kopen... 0_0 En kijk anders ff op www.vergelijk.nl. Tik daar bij 'zoek' Sims 2 in en je krijgt vast wel resultaat.

Nah, m'n PC was niet echt bestemd voor games zij de verkoper. Ik heb hem sinds Sinterklaas pas een jaar.

Dus zo oud is hij nu ook weer niet. :7 Mja, ik zal even kijken op die site. Weet iemand misschien nog een winkel waar ik hem kan aanschaffen?

Geplaatst:

Ik zou als ik jou was niet De Sims 2 kopen. Het verveeld namelijk best wel snel. Je kan beter wachten tot De Sims 3 uit is want daar komen extreem veel opties in het spel. Zo kan je nu ook je buurt in en naar een stad gaan.

Geplaatst:
Je hebt alle Sims nodig om De Sims 3 te spelen, maar je moet idd je PC upgraden. :Y

Euh, De Sims 3 is toch een nieuw spel die nog niet uit is? Waarvoor zul je dan alle Sims delen moeten bemachtigen. :? Anyway, ik ga m'n pc echt niet upgraden voor een paar games. Ten eerste: dat is veel te duur en zoveel spellen komen er niet meer uit voor de PC, Ten tweede: Dan game ik nog liever op m'n Xbox 360. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...