Jump to content

GTA IV laadt niet op de xbox


ikt

Recommended Posts

Hoi

Ik heb hier een vriend die met een probleem zit. Als hij namelijk GTA IV wilt gaan opstarten, dan bijft het laden. De schijf is niet beschadigd. Volgens hem ligt het aan dat hij zijn account heeft overgezet naar een andere xbox, maar de saves nu dus weg zijn. De archievements zijn er nog wel.

Iemand een idee? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Ik heb hier een vriend die met een probleem zit. Als hij namelijk GTA IV wilt gaan opstarten, dan bijft het laden. De schijf is niet beschadigd. Volgens hem ligt het aan dat hij zijn account heeft overgezet naar een andere xbox, maar de saves nu dus weg zijn. De archievements zijn er nog wel.

Iemand een idee? :D

Het laden kan lang duren, hoe lang heb je gewacht?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi

Ik heb hier een vriend die met een probleem zit. Als hij namelijk GTA IV wilt gaan opstarten, dan bijft het laden. De schijf is niet beschadigd. Volgens hem ligt het aan dat hij zijn account heeft overgezet naar een andere xbox, maar de saves nu dus weg zijn. De archievements zijn er nog wel.

Iemand een idee? :D

Het laden kan lang duren, hoe lang heb je gewacht?

Weet ik niet, maar hij zei wel da thet laden steeds maar doorging, langer dan normaal. Hij blijft hangen bij het scherm met 'LOADING...'

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een idee? :D

Ik heb hetzelfde meegemaakt alleen kwam het toen niet door het acount zelf maar doordat de disk beschadigt was. Op een dag ben ik namelijk per ongeluk tegen de Xbox aangelopen waardoor het spelletje dat erin zat (GTA IV) beschadigt raakte. Het loeading-scherpmje bleef bij ook maar staan en ik kwam tot de conclusie dat deze stuk was. Ik heb toen een nieuwe GTA IV vergoed gekregen van Microsoft. Vraag dus aan je vriend of hij zich iets kan herinneren van beschadiging en laat hem de disk controleren op krassen. Je geeft aan dat de disk niet beschadigt is, maar wellicht de Xbox zelf wel. Dit is het enigste wat ik me kan bedenken aangezien ik precies hetzelfde schermpje bleef zien, anders zou ik het niet weten.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...