Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business". Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat. Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Hmmm, wel goed gevonden hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat. Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis. Ik sanp hem niet S: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat. Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis. Ik sanp hem niet S: Ik ook niet, kun je AUB een betere uitleg geven ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat. Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis. Ik sanp hem niet S: Ik ook niet, kun je AUB een betere uitleg geven ??? Het gaat over GTA SA dat Big Smoke altijd tegen iedereen Cousin zegt, en dat Roman, Nico altijd Cousin noemt. Verder weet ik het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Nou, in GTA IV ben je ook een Rus die van de boot afkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Nou, in GTA IV ben je ook een Serviër die van de boot afkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Nou, in GTA IV ben je ook een Rus die van de boot afkomt. Roman is ook een neef van Niko en ten tweede Niko komt uit Servië niet uit rusland. Ik zie hier echt geen vergelijking in hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Roman heeft er niks mee te maken maar dat Niko een Serviër is, maakt deze boel onwaar als wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) ik dacht ook dat die een rus was, maar als dat zo is snap ik em wel BS zegt dat zijn/een neef van hem doorboord was door een rus die van de boot kwam, roman zal een rus zijn dus moet je iemand dood knallen als je van je boot komt, en voila, dat was de neef van BS Bewerkt: 2 januari 2009 door ddaemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 ik dacht ook dat die een rus was, maar als dat zo is snap ik em welBS zegt dat zijn/een neef van hem doorboord was door een rus die van de boot kwam, roman zal een rus zijn dus moet je iemand dood knallen als je van je boot komt, en voila, dat was de neef van BS maar je moet helemaal niemand dood knalle als je van de boot komt en als je wraak doet in 1 van de laatste missies van gta iv moet je terug naar boot en dimitrie vermoorden maar hijs niet zwart dus ook geen neef van bs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.