Jump to content

GTA IV/San Andreas Easter Egg


Lance_Ryder_Wilson

Recommended Posts

Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".

Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat.

Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".
Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat.

Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis.

Ik sanp hem niet S:

Link to comment
Delen op andere websites

Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".
Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat.

Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis.

Ik sanp hem niet S:

Ik ook niet, kun je AUB een betere uitleg geven ???

Link to comment
Delen op andere websites

Vergezocht en onwaar maar toch wel grappig. Dit zegt Big Smoke in de missie "Just Business".
Five minutes later, my cousin gets laid out by some Ruskie fresh off the boat.

Met cousin bedoelt hij waarschijnlijk niet z'n echte neef want hij noemt alles en iedereen zo. Als je aan het begin van GTA IV een Amerikaan doorboort, schrijf je wel geschiedenis.

Ik sanp hem niet S:

Ik ook niet, kun je AUB een betere uitleg geven ???

Het gaat over GTA SA dat Big Smoke altijd tegen iedereen Cousin zegt, en dat Roman, Nico altijd Cousin noemt. Verder weet ik het ook niet. :bonk::?

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht ook dat die een rus was, maar als dat zo is snap ik em wel

BS zegt dat zijn/een neef van hem doorboord was door een rus die van de boot kwam, roman zal een rus zijn dus moet je iemand dood knallen als je van je boot komt, en voila, dat was de neef van BS :puh:

Bewerkt: door ddaemen
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik dacht ook dat die een rus was, maar als dat zo is snap ik em wel

BS zegt dat zijn/een neef van hem doorboord was door een rus die van de boot kwam, roman zal een rus zijn dus moet je iemand dood knallen als je van je boot komt, en voila, dat was de neef van BS :puh:

maar je moet helemaal niemand dood knalle als je van de boot komt

en als je wraak doet in 1 van de laatste missies van gta iv moet je terug naar boot en dimitrie vermoorden

maar hijs niet zwart dus ook geen neef van bs

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...