Yvkes Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Op dit moment ben ik klaar met alle missie's. Maar ik wil graag alles hebben uitgespeeld, ook de losse missie's (brandweermissies pimpmissies). Ik heb een keer gelezen op dit forum dat er een bestandje was die dat na kon kijken voor je wat je wel en niet hebt gedaan. Kan iemand mij vertellen waar ik dit bestandje kan vinden?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 San Andreas Mission Analyzer (alleen voor de PC) Voor PS2 en Xbox verwijs ik je door naar de 100% checklist op WikiGTA. klik Reageren
Yvkes Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 San Andreas Mission Analyzer (alleen voor de PC)Voor PS2 en Xbox verwijs ik je door naar de 100% checklist op WikiGTA. klik De link voor hem te downloaden doet het bij mij niet, heb jij, of iemand anders, een andere downloadlink? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.