TomHagen Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik heb van alles geprobeerd om het iets voller te maken, maar ik denk dat hij zo het mooist is: Rates? Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Render erin plakken, Een keer splatterbrush gebruiken die je ook nog meer vergoot (Kwaliteit-rape) Een border + jeText. Het kan echt niet simpeler worden... ik geef je een 4 voor de moeite.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Render erin plakken, Een keer splatterbrush gebruiken die je ook nog meer vergoot (Kwaliteit-rape) Een border + jeText.Het kan echt niet simpeler worden... ik geef je een 4 voor de moeite.. Voor de moeite hoef je het niet te doen, hoor. Geef dan gewoon een 1. Zoals ik al zei heb ik geprobeerd er meer mee te doen, maar als het daardoor minder mooi wordt, vind ik dat ik het beter kan weglaten. Wat me overigens nogal stoort is dat er bijna altijd wordt gekeken naar de tijd die erin zit. Het gaat toch gewoon om hoe het eruit ziet? Rate gewoon de sig, en niet de tijd die erin zit. Simpele sigs kan je ook gewoon op waarde schatten. En dat je het niet goed vind, kan ik absoluut begrijpen, maar zeg dan ook wat er volgens jou anders moet. Bewerkt: 28 december 2008 door TomHagen Reageren
Jay; Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Om eerlijk te zijn ben ik niet erg onder de indruk. Het is geen signature om ontevreden over te zijn, hij is dan ook niet lelijk. Alleen vind ik hem geen geheel vormen. De rode splatter brush die sowieso nogal van lage kwaliteit is, past helemaal niet bij Niko. Je hebt brushes van verschillende kwaliteiten. Sommige brengen op een bepaalde grootte een goede kwaliteit met zich mee en andere helemaal niet. Vooral met een sig als deze waar je met één techniek een boel moet laten zien is het belangrijk dat je even wat verschillende brushes uit probeert. Het is leuk dat die zo achter Niko loopt, maar het wordt er niet veel mooier op. Als ik dit als basis moest gebruiken had ik een lichte niet te drukke stock gepakt en die achter Niko gezet, deze vervolgens op een blending mode gezet en het is veel voller. Vervolgens had je bijvoorbeeld met dezelfde soort brushes in het klein kunnen brushes en met behulp van gradient maps een kant op gaan qua kleur.. dan had je hem ook gelijk donkerder kunnen maken. Zorg de volgende keer ook dat je wat meer rood verwerkt in de signature zelf, dat kan ook door bijvoorbeeld de tekst een rood kleurtje te geven of een ander handigheidje. Leuk gedaan maar ik vind dit een van je mindere signatures. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Oké, ik heb al een tijdje niks meer beoordeeld maar voor TomHagen maak ik natuurlijk een uitzondering. Om eerlijk te zijn vind ik het geheel nogal raar, en niet wat ik van je gewend ben. De achtergrond is gewoon wit met een rode spetter in het midden. De tekst valt misschien wel mooi tussen de spetter alleen verder vind ik het niet echt het waard om daarvoor die spetter op de achtergrond te zetten. Verder de rest nogal leek en het enige wat ik dan nog zie is een Render die daar maar een beetje staat te kijken en die verder ook geen mooi effect om zich heen heeft. Ook nog een border 2px hoewel ik eerder 1px had gedaan. Ik denk dat je wel beter kan alleen dan je deze keer niet echt inspiratie had, zo lijkt het tenminste. Maar ik durf te wedden dat je het de volgende keer wel weer beter doet zoals altijd. Veel succes met het Photoshoppen in ieder geval! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.