Jump to content

Monster to Quadbike Mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Monster to Quadbike Mod

Hallo, ik heb de handling van de Monstertruck naar de Quad gezet. Nu is de quad veel leuker te besturen en kun je meer 'roll overs' maken. Als je de spatie inhoud draaien je achterwielen mee waardoor je rondjes of iets scherperen bochten kan maken netzoals de monster truck. De wielen van de quad staan ook hoger, dus de quad staat hoger op zijn wielen. Ik vind deze mod wel leuk. Maar hier is de handling line:

QUADBIKE      5000.0   20000.0   3.0    0.0 0.0 -0.35 80  0.65 0.85 0.55  	5 110.0 45.0 25.0 4 P 	7.0   0.45 0 35.0  	1.5  0.07  0.0   0.45 -0.30 0.5  0.3		0.44 0.35 40000 	28			1300045		0  1	20

Replace deze met de vorige quadbike line in je GTA San Andreas > Data > Handling

Have fun ;)

Greetz Tim.

Edit: Verkeerde topic -.-

Kan iemand hem ergens anders neerzetten?

Bewerkt: door Timske

Nou Timske, daar zul je wel verschrikkelijk veel werk aan hebben gehad. Dit kun je in zo'n 3 seconde doen.

Is het nou echt zo moeilijk om even één regel naar een andere auto te kopieren? Sorry dat ik het zeg hoor, maar dit is geen mod te noemen. Je hebt TOTAAL NIETS aan de Monster handling veranderd. Ik heb de originele Monster handling in kladblok geplakt met jou regel eronder, en ze zijn EXACT hetzelfde.

Ik beschouw dit eigenlijk als rippen: Je kopieert iets wat Rockstar heeft gemaakt en zegt dat dat jou eigen mod is.

Mijn oordeel: Dit is de naam mod niet waardig.

Bewerkt: door Mythbuster

Wat een neppe mod! Serieus, ff een handling regeltje knippen en plakken. :7 Niet echt... origineel. So make like a tree, and get outta here! 0_0

Bewerkt: door ArticLight
Wat een neppe mod! Serieus, ff een handling regeltje knippen en plakken. :7 Niet echt... origineel. So make like a tree, and get outta here! 0_0

Dan kan het nog leuk zijn -.-

Mythbuster, ik heb de monster handling naar de quad overgezet.. Ik heb niets aan de monster handling gedaan nee. Maar dat hoeft toch ook niet dan?

Bewerkt: door Timske
Geplaatst:

Dan kan het nog leuk zijn -.-

Mythbuster, ik heb de monster handling naar de quad overgezet.. Ik heb niets aan de monster handling gedaan nee. Maar dat hoeft toch ook niet dan?

Het gaat ook meer om het woord "mod". Het is geen mod, je kan er meer een tutorial van 2 regels van maken. Je kopieert je Monster Handling line onder de orginele, verandert de eerste naam naar "quad" (Of wat de GTA:SA definitie er van ook is) en je verwijdert de orginele quad handling regel. Het is dus eigenlijk niks, en ook niks waard. Dat was meer het punt, en ik ben het er ook wel mee eens.

• 2 weken later...
Geplaatst:
De wielen van de quad staan ook hoger, dus de quad staat hoger op zijn wielen

No shit Sherlock!

Btw, het is een kwestie van een enkele flag veranderen/toevoegen. :')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...