Jump to content

Laatste missie

Maikel007

Recommended Posts

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de laatste missie in de helikopter kan klimmen?

:cya:

Zodra je met je Sanchez bij een schans aan komt in Noord Alderney, bij 't water, moet je zorgen dat je goed over de schans springt (er ligt een blikje op 't zand wat voor de nodige irritatie kan zorgen soms). Ook moet je deze schans benaderen met een niet te lage snelheid. Zodra je over de schans heen gaat, komt er een kleine cutscene, waarin Niko van de Sanchez afspringt en aan de helicopter gaat hangen (wat een actie 8)). Op dit moment moet je de Cross.gif-toets (PS3), de Abutton.gif-toets (Xbox360) of de Linker Shift (PC) herhaaldelijk, snel achter elkaar indrukken. Wat je 't beste kan doen is (als je speelt met Xbox of PS3) de controller (als je hem normaal met 2 handen vast hebt) alleen met de linker hand vastpakken, en de rechterhand vrij laten, om een van de vingers (wijsvinger is 't meest logisch) op de toets los te laten. Zo deed ik het tenminste, want met 2 handen aan de controller is 't inderdaad wel eens irritant.

Veel succes!

Delen op andere websites

Zodra je met je Sanchez bij een schans aan komt in Noord Alderney, bij 't water, moet je zorgen dat je goed over de schans springt (er ligt een blikje op 't zand wat voor de nodige irritatie kan zorgen soms). Ook moet je deze schans benaderen met een niet te lage snelheid. Zodra je over de schans heen gaat, komt er een kleine cutscene, waarin Niko van de Sanchez afspringt en aan de helicopter gaat hangen (wat een actie 8) ). Op dit moment moet je de Cross.gif-toets (PS3), de Abutton.gif-toets (Xbox360) of de Linker Shift (PC) herhaaldelijk, snel achter elkaar indrukken. Wat je 't beste kan doen is (als je speelt met Xbox of PS3) de controller (als je hem normaal met 2 handen vast hebt) alleen met de linker hand vastpakken, en de rechterhand vrij laten, om een van de vingers (wijsvinger is 't meest logisch) op de toets los te laten. Zo deed ik het tenminste, want met 2 handen aan de controller is 't inderdaad wel eens irritant.

Veel succes!

Goede informatie hoor, ik denk echt dat topic-starter er echt iets aan heeft alleen wat je niet moet vergeten (en er is al heel veel verwarring van gekomen) dat je voor de PC de sprint toets moet indrukken. Dat hoeft dus lang niet altijd de linker shift te zijn, want als het een andere knop is dan klimt Niko niet in de helikopter en kan je de missie dus niet voltooien.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...