Jump to content

Twee vraagjes...


Tom_GTA

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd een aantal dingen aan de besturing aan te passen. Maar als ik opnieuw opstart, staat het weer gewoon zoals het was. Hoe los ik dit op?

En hoe maak je gebruik van een taxi? Wanneer ik gewoon op f drukt, sleurt Niko de chauffeur eruit, zoals bij andere auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik heb al meerdere malen geprobeerd een aantal dingen aan de besturing aan te passen. Maar als ik opnieuw opstart, staat het weer gewoon zoals het was. Hoe los ik dit op?

En hoe maak je gebruik van een taxi? Wanneer ik gewoon op f drukt, sleurt Niko de chauffeur eruit, zoals bij andere auto's.

Dan moet je op veranderen drukken ^_^ Bij controls!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie 'A Bull in a China Shop' gedaan van Vlad? Pas vanaf dan kan je een taxi roepen.

Ik heb ook problemen met die taxi's.

Na een bepaalde missie kon j Roman bellen voor een taxi.

Als die dan aan kwam gaf het spel zelf aan dat j op "f" moest drukken om als passagier in te stappen.

Maar als ik dat deed rikte Niko aan het portier en daarna gebeurd er niets.

Ik heb de chauffeur maar doodgeschoten en de auto gepikt, maar dit is wel een stomme fout in het spel.

En ik heb geen flauw idee hoe j gewone taxi's kan aanhouden, ik had begrepen dat dit wel mogelijk was.

Ik kan alleen nergens vinden hoe.

Bewerkt: door WarGamer599
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de missie 'A Bull in a China Shop' gedaan van Vlad? Pas vanaf dan kan je een taxi roepen.

Oh OK, vandaar :D

Ik heb 't spel pas een paar dagen, dus heb nog niet veel missies gedaan. Eigenlijk alleen wat zitten kutten om de besturing onder de knie te krijgen... en da's inmiddels wel aardig gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

om een taxi te roepen druk je op E, dan loop je ernaartoe en hou je f ingedrukt

Of je blert wat onzin :puh:

tis waar hoor hallo.

je fluit (met E) dan naar de taxi en die stopt. dan hou je F in gedrukt en stap je achterin.

dan krijg je de functies om de hele reis uit te zitten op normale snelheid of dat je de taxi chauffeur harder laat rijden.

je kan ook vragen om de radio op een andere zender te zetten en je kan de hele reis overslaan en gelijk bij je bestemming aankomen.

In de Xbox 360 versie (die heb ik inmiddels verkocht met en 450 eurie voor gekregen ^^) moest je ook eerst fluiten voordat je in kon stappen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al meerdere malen geprobeerd een aantal dingen aan de besturing aan te passen. Maar als ik opnieuw opstart, staat het weer gewoon zoals het was. Hoe los ik dit op?

Dit kan je oplossen door de besturing aan te passen voor je het de game echt start. Dus wanneer je dat Rockstar Social Scherm krijgt druk je eerst op start, dan zal je de eerste laadschermen voorbij zien komen met de logo's, en daarna zal je in een soort van Top Menu terecht komen. Druk daar niet op Start, wat je normaal wel zou doen, maar op Options. Daar pas je de besturing aan en het zal allemaal moeten lukken! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al meerdere malen geprobeerd een aantal dingen aan de besturing aan te passen. Maar als ik opnieuw opstart, staat het weer gewoon zoals het was. Hoe los ik dit op?

Dit kan je oplossen door de besturing aan te passen voor je het de game echt start. Dus wanneer je dat Rockstar Social Scherm krijgt druk je eerst op start, dan zal je de eerste laadschermen voorbij zien komen met de logo's, en daarna zal je in een soort van Top Menu terecht komen. Druk daar niet op Start, wat je normaal wel zou doen, maar op Options. Daar pas je de besturing aan en het zal allemaal moeten lukken! ;)

Klopt... daar was ik inmiddels al per toeval achtergekomen, maar toch nog bedankt. :)

Beide vragen zijn nu beantwoord.

Bewerkt: door Tom_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...