FireBird0322 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Kan je GTA 4 vier 2 keer op je computer zetten bijvoorbeeld op de C schijf en de D schijf? Dit wil ik graag omdat ik dan op de ene schijf een beetje mods wil gaan uitesten? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Volgens mij kun je dit doen door gewoon je hele GTA IV map te kopiëren en te plakken op een ander station. Reageren
FireBird0322 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Iemand die dit zeker weet? Bewerkt: 1 januari 2009 door FireBird0322 Reageren
HA5H Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
FireBird0322 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Iemand die dit zeker weet? Jep ik Ik heb namelijk toen ik GTA San Andreas heb geinstalleerd, de map direct gekopieerd en Rockstar GamesOLD genoemd Rockstar GamesOLD is het spel zonder mods en de gewone Rockstar Games is de gemodde versie Maar ze maken wel gebruik van dezelfde savegame (kan ik evt. misschien veranderen). Ik heb beide mappen op mijn externe HDD van 500GB staan Ik heb ook gehoord dat je gta 4 maar 3 keer opnieuw kan installeren is dit waar? Ik hoop het niet! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Iemand die dit zeker weet? Jep ik Ik heb namelijk toen ik GTA San Andreas heb geinstalleerd, de map direct gekopieerd en Rockstar GamesOLD genoemd Rockstar GamesOLD is het spel zonder mods en de gewone Rockstar Games is de gemodde versie Maar ze maken wel gebruik van dezelfde savegame (kan ik evt. misschien veranderen). Ik heb beide mappen op mijn externe HDD van 500GB staan Ik heb ook gehoord dat je gta 4 maar 3 keer opnieuw kan installeren is dit waar? Ik hoop het niet! Nope, GTA IV kan je zo vaak installeren als je wilt. Het zou een gekkenbende zijn als je bijvoorbeeld het spel een paar x opnieuw moet installeren wegens omstandigheden, en dan het spel niet meer kan spelen. Zou dan direct een bombrief (of 10) naar R* sturen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Iemand die dit zeker weet? Jep ik Ik heb namelijk toen ik GTA San Andreas heb geinstalleerd, de map direct gekopieerd en Rockstar GamesOLD genoemd Rockstar GamesOLD is het spel zonder mods en de gewone Rockstar Games is de gemodde versie Maar ze maken wel gebruik van dezelfde savegame (kan ik evt. misschien veranderen). Ik heb beide mappen op mijn externe HDD van 500GB staan Ik heb ook gehoord dat je gta 4 maar 3 keer opnieuw kan installeren is dit waar? Ik hoop het niet! nee is bullshit je ken gta iv zovaak installeren als je wilt Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 alleen de steam versie is maar 3 keer Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 alleen de steam versie is maar 3 keer Serieus? Ik had overwogen om het via steam te kopen. Gelukkig had ik dat niet gedaan!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.