gtaflik Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Goede morgen vraagie ik heb op deze site de nl ambulance gedownload heb alles geinstlaart en veranderd zo als in readme staat maar tocht krijg ik de ambu er niet in kan iemand helpen alvast bedankt grt harry HET spel dat ik heb geinstaleert is gta sanandreas Bewerkt: 29 december 2008 door gtaflik Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Eeuhm er kunnen veel dingen mis gaan. Ik zal er een paar opnoemen, waar jij van kan zeggen of je dat gedaan hebt. Je hebt nog een V2 EXE versie. Dit hoort gedowngrade te zijn, of je hebt een hele V1 nodig. HIER vind je de downgrader. Je hebt het GTA3.IMG archief niet gerebuild. Je hebt 'Alleen Lezen' niet uitgezet in de hele SA map. (BIJ VISTA) Je hebt geen administrator rechten. Een probleembje bij punt 3. Niet altijd wil dat vinkje uit gaan. Wat je dan kan doen is: Plaats GTA3.IMG op je bureaublad. Open GTA3.IMG die op je bureaublad staat. Wijzig hem en rebuild. Kopieer hem weer naar de SA Models map. Succes! Reageren
gtaflik Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 zo ik heb de gta patch gedownload maar nu krijg ik de volgende foutmelding c:\programa files\rockstar games\gta san andreas\gta_sa .exe:unknow version er linkt wel wat mis met de verzie die ik heb gekocht Reageren
Donwell Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Weet je zeker dat je niet toevallig een illegale versie hebt? Reageren
gtaflik Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Weet je zeker dat je niet toevallig een illegale versie hebt? JIP dat is het ik ga nu meteen naar de winkel om de orgineele te kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.