grasmanek94 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) zo ik update mijn pc altijd waneer er een windows update is en na 1 update deed de user player track in gta sa het niet meer..maar ik weet niet WELKE update... ik moet dit fixen!... voordat jullie mij willen helpen raad ik eerst ff deze topic te lezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82747&st=0 groetje Rafal ... Bewerkt: 29 december 2008 door grasmanek94 Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heb je de optie Scan User Tracks na de update weer een keer gedraaid en al gecontroleerd of er bestanden en/of een snelkoppeling in je map staat? Het lijkt me totaal onlogisch dat dit probleem door Windows Update wordt veroorzaakt. Volgens mij is het gewoon puur toeval. Heb je je pc trouwens opnieuw opgestart na het updaten? Voor veel updates is dit noodzakelijk. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Heb je de optie Scan User Tracks na de update weer een keer gedraaid en al gecontroleerd of er bestanden en/of een snelkoppeling in je map staat? Het lijkt me totaal onlogisch dat dit probleem door Windows Update wordt veroorzaakt. Volgens mij is het gewoon puur toeval.Heb je je pc trouwens opnieuw opgestart na het updaten? Voor veel updates is dit noodzakelijk. heb al stuk of 20x scan geprobeert met de folgende formaaten: .wma .wmv .mp3 .wav .lnk (snellkopeling) en ik restart altijd na een update... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Heb je de optie Scan User Tracks na de update weer een keer gedraaid en al gecontroleerd of er bestanden en/of een snelkoppeling in je map staat? Het lijkt me totaal onlogisch dat dit probleem door Windows Update wordt veroorzaakt. Volgens mij is het gewoon puur toeval.Heb je je pc trouwens opnieuw opgestart na het updaten? Voor veel updates is dit noodzakelijk. heb al stuk of 20x scan geprobeert met de folgende formaaten: .wma .wmv .mp3 .wav .lnk (snellkopeling) en ik restart altijd na een update... Probeer GTA eens opnieuw te installeren. Reageren
NTAuthority Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Op mijn (volledig geupdate) Vista SP1 werkt de User Track Player gewoon nog correct, het kan overigens zijn dat er een codec bijgewerkt is naar iets incompatible met SA -- ik gebruik voor al mijn mediabestanden de ffdshow-codec (en ja, die vervangt bij mij ook de standaard MP3-decoder). Probeer het overigens ook met .ogg-bestanden, de ondersteuning hiervoor zit ingebouwd in de San Andreas-engine. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Op mijn (volledig geupdate) Vista SP1 werkt de User Track Player gewoon nog correct, het kan overigens zijn dat er een codec bijgewerkt is naar iets incompatible met SA -- ik gebruik voor al mijn mediabestanden de ffdshow-codec (en ja, die vervangt bij mij ook de standaard MP3-decoder). Probeer het overigens ook met .ogg-bestanden, de ondersteuning hiervoor zit ingebouwd in de San Andreas-engine. Of .wav, die worden ook standaard ondersteund, en de converters daarvoor zijn een stuk makkelijker te vinden . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Heb je de optie in User Track Options die daar bovenaan zit wel op Sequential staan Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Heb je de optie in User Track Options die daar bovenaan zit wel op Sequential staan Waarom zou dat moeten? Ik heb die optie gewoon op Radio staan, en dat werkt ook goed. Reageren
grasmanek94 Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Dank jullie allemaal voor hulp. ik hebnb het gefixt: 1. deinstalleeren. 2.installeeren (gtaSA duh xD) 3.alles opnieuw instellen voor gta. 4.de muziek kopieeren en scannen in sa, 5.gezet op random.. vind ik beter om te luisteren xD maakt tovh niet uit op wat die staat. 6.speelen maar... had nog probleemen met opstarten van gta sa maar dat hen ik gefixt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.