Jump to content

vraagje over de video editor


yosata

Recommended Posts

Ik heb de video editor bij GTA IV nu een paar keer geprobeerd, maar ik wil graag weten hoe je de camera kan laten bewegen, dus bijv. hoe je inzoomt op de speler of de camera die achterom kijkt om te kijken of hij nog steeds achtervolgd wordt. Zou iemand dat uit kunnen leggen. Het liefst met een tutorialfilmpje.

Alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de video editor bij GTA IV nu een paar keer geprobeerd, maar ik wil graag weten hoe je de camera kan laten bewegen, dus bijv. hoe je inzoomt op de speler of de camera die achterom kijkt om te kijken of hij nog steeds achtervolgd wordt. Zou iemand dat uit kunnen leggen. Het liefst met een tutorialfilmpje.

Alvast bedankt :tu:

Dat kan middels de video editior, door middel van wikigta zou je het kunnen uitvinden ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA kan je inderdaad veel informatie vinden (voorbehouden van fouten, want dit is geschreven voor de release van GTA IV!). De camera vrij bewegen kan je door bij de editor een marker te plaatsen, daarbij het menu openen en dan de camera view op Free zetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de R* developer videos zie je dat ze een ped besturen (kun je zien aan het loopje etc.)... Hoe doe je dat dan, of is dat developer only?

Het zou kunnen dat het beelden zijn met een multiplayer character, deze kan je zelf aankleden. Maar dit weet ik niet geheel zeker?

Een vraag daarover, als je de editor kan gebruiken in de multiplayer, geeft de editor dan de mogelijkheid om de blips boven je character uit te zetten? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de R* developer videos zie je dat ze een ped besturen (kun je zien aan het loopje etc.)... Hoe doe je dat dan, of is dat developer only?

Het zou kunnen dat het beelden zijn met een multiplayer character, deze kan je zelf aankleden. Maar dit weet ik niet geheel zeker?

Een vraag daarover, als je de editor kan gebruiken in de multiplayer, geeft de editor dan de mogelijkheid om de blips boven je character uit te zetten? :?

Ja, volgens mij kan je de dingen als levens en zo uitzetten en dan gaat die tekst ook weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...