iefen Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) hoe kan je in vc het geluid van de politie sirene veranderen? want ik neem aan dat het wel ergens staat, ik heb ook de vervangende politie sirenes! thx, Grtzz Iefen Bewerkt: 29 december 2008 door iefen Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 hoe kan je in vc het geluid van de politie sirene veranderen?want ik neem aan dat het wel ergens staat, ik heb ook de vervangende politie sirenes! thx, Grtzz Iefen >Hier< is een tutorial te vinden over het geluid modden voor VC. Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken Reageren
iefen Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ken ik al maar werkt niet Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ken ik al maar werkt niet Probeer >deze< tool eens. Reageren
iefen Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) ok ga doen gedaan, dit is voor radio zenders en niet voor sirenes Bewerkt: 3 januari 2009 door iefen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.