MegaPilot Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Onderwerp: Freestyle. Soort design: Signature. Size design: Maximum 500 x 150. Render: Ja. Animatie: Nee. Premade: Mag. Tijd van inlevering: Nu. Opmerking: Dit is een afgesproken battle tussen Revolution-Designes en mij. Zou een Moderator de '(Eind)stemdatum' willen bepalen? RD's Signature: MegaPilot's Signature: Succes RD!
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Jij ook MegaPilot! Op een eerlijke battle!
GTA Haas Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 MegaPilot: Erg mooie effecten, kleuren zijn goed. De renders heb je op een goede plek gezet, en de tekst is ook wel leuk. Goedzo! Een 8.7/10 Revolution-Designes: Erg mooie effecten ook, kleuren passen ook. Erg mooi gedaan! Een 8.5/10 Stem: MegaPilot
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Stem: MP. Waarom: Die vind ik veel mooier. Bij RD is het mannetje veel te veel naar de achtergrond toe weggewerkt, en zijn de kleuren naar mijn smaak te egaal. Die van MP vind ik niet helemaal netjes omdat het toch nog een beetje lijkt alsof die gozer erop is geplakt. Niet dat ik het beter kan trouwens .
-Matthijs- Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 MegaPilot ontvangt dankzij deze overwinning het eerste punt van dit jaar. Revolution-Designes moet helaas zijn punt weer inleveren. MegaPilot +1 Revolution-Designes -1 Closed en updated.
Recommended Posts