Jump to content

Probleem met Postal²

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem met mijn favorite spel Postal² Apocalypse Weekend.

Ik heb namenlijk gisteren de mod ModOfMods V2.5 geinstalleerd maar nu crasht mijn spel steeds. Nu krijg ik een foutmelding met daarin een hint om een bepaalde file die ik niet kan vinden te laden en die dan automaties de files repareerd. Maar die kan ik dus niet vinden. Ik heb de volgende dingen:

- Postal²

- Postal² Apocalypse Weekend (add-on voor Postal²)

- Apocalypse Weekend Patch

- De AW7 mod. (had ik al voor ik de ModOfMods mod ging installeren en werkte perfect)

- ModOfMods V2.5 (inclusief V2.0 en de Tube weapon fix)

Ik heb gewoon alle V2 files in de mappen gegooit, toen V2.5 erover heen, en toen de weapon fix. Vervolgens kan ik gewoon het hele spel spelen Behalve als ik naar de wijk wil waar The Postal Dude woont. Hier worden ook alle nieuwe wapens gedropt. Dan krijg ik de volgende error:

Cannot find class for object Military14. Probably changed package. Use [PackageRemap] in .ini to fix package changes.

History: ULinkerLoad::CreateExport <- (Military14 285943) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad172 285943)) <- ULevelBase::Serialize <- ULevel::Serialize <- LoadObject <- (Level AW7_Suburbs-3.MyLevel 285943==285943/13306758 276478 9685) <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Engine.Level None.MyLevel AW7_Suburbs-3.fuk) <- LoadLevel <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Deze error kwam in het Unreal Engine 2.0 schermpje. En ik heb geen idee wat deze crash inhoud.

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen.

Geplaatst:

Laat maar. Ik zat nog met de oude AW7 mod en niet met de nieuwe AWP mod. Nu werkt alles weer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...