kadee Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hallooo. Ik zat zo net naar wat filmpjes te kijken op het net van de ps3 en daar stelde iemand zijn ps3 80gb voor en oppeens opende hij daar iets aan de voor kant boven de usb slots en daar zaten 3 geheugen slots waar je bv een kaart van je fototoestel kon steken enzo . Hoe komt dat dat deze slots er niets meer zijn ? Reageren
Dvt Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hallooo.Ik zat zo net naar wat filmpjes te kijken op het net van de ps3 en daar stelde iemand zijn ps3 80gb voor en oppeens opende hij daar iets aan de voor kant boven de usb slots en daar zaten 3 geheugen slots waar je bv een kaart van je fototoestel kon steken enzo . Hoe komt dat dat deze slots er niets meer zijn ? Volgens mij zaten die er ook in bij de 60GB. Omdat het voor SONY te duur werd, hebben ze deze SD slots eruit gehaald... Zo ook de backwardse compatibiliteit (PS2 games spelen) bij de 60GB. Reageren
ArticLight Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hallooo.Ik zat zo net naar wat filmpjes te kijken op het net van de ps3 en daar stelde iemand zijn ps3 80gb voor en oppeens opende hij daar iets aan de voor kant boven de usb slots en daar zaten 3 geheugen slots waar je bv een kaart van je fototoestel kon steken enzo . Hoe komt dat dat deze slots er niets meer zijn ? Volgens mij kun je wel een USB card reader in je PS3 doen en zo data van je SD-kaart naar je PS3 krijgen. Reageren
Rullez Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Dit waar jij het over heb zit alleen in de 60GB en in de Amerikaanse 80GB. Wil jij dit ook op een andere versie van je PS3 zijn er zeker wel hulpmiddelen voor. Zo had ik laatst gelezen dat je die cardreaders ook kan aansluiten via USB. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 anders koop je dit een vreselijk goede oplossing Geen onbekend merk http://www.engadget.com/2008/07/02/nykos-m...ts-multicard-r/ http://www.ps3home.nl/products/playstation...dia-hub-ps3.htm Hier kan je hem bestellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.