Jump to content

Opslagen van spel


Jamnesia

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum, dus het kan zijn dat deze vraag hier al heeft gestaan. Sorry hiervoor dan.

Ondertussen toch ook gta 4 aangeschaft en beginnen spelen. Eens het spel geïnstalleerd ziet het er weer zeer goed uit. Ondertussen al wat aan het spelen en kom ik terug in mijn woonst om het spel op te slaan. Als ik dan op mijn bed ga liggen en het spel wil opslaan moet ik dat steeds doen via een server (Rockstar Social Club) en niet zoals vroeger gewoon een spel opslaan op mijn pc. Probleem hier is ik steeds geen toegang krijg tot Rockstar Social Club. Ik heb me daar op igelogd en krijg dan een mail met een link voor met te activeren. Als ik dan op de link druk dan kom ik op de pagina van Rockstar Social Club met de melding "your email address could not be validated". Met gevolg ik kan geen spel opslaan. Het rare van de zaak is wel dat ik een naam heb kunnen aanmaken, mijn geval dan Den Tonny en er een fotoke heb kunnen bijplakken, maar toch aanvaarden ze mijn adres niet. Het is een gekocht spel en is voor PC. Ik voldoe ruim aan de systeemvereisten.

2 vragen:

- Kan ik het spel niet gewoon opslaan op mijn eigen pc, zonder dat ik dat via die server of zoiets moet doen?

- Als dit dan niet kan, hoe kan ik mijn acount dan activeren?

Misschien oplossing: Alles er terug afgooien en opnieuw installeren?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Jamnesia
Link to comment
Delen op andere websites

Om te kunnen saven moet je Games voor Windows Live hebben. Net zoiets als MSN-Messenger maar dan speciaal gemaakt voor games. Je moet dus gewoon op je bed gaan liggen en als het goed is krijg je dan de melding dat je een account daar aan kan maken. Dit moet je doen en dan kies je gewoon voor een offline account. Als je dat gedaan hebt zie je als je het spel opstart een kadertje onderin dat je offline speelt en kan saven.

Wat dat social club betreft je moet daar een geldig en werkend e-mail adres opgeven anders kan je hem niet activeren. Ook deze kan je gewoon offline spelen.

Groetjes,

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de uitleg en ga het straks eens proberen.

Ik heb me aangemeld met een geldig mail address, dus ik snap het niet waarom het niet lukt. Als dit alles niet lukt, ga ik straks gewoon alles eens terug installeren. Ik heb het meermaals gehad dat ik een spel meermaals moet installeren eer dit werkt met die klote vista.

Nogmaals bedankt.

Groeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de uitleg en ga het straks eens proberen.

Ik heb me aangemeld met een geldig mail address, dus ik snap het niet waarom het niet lukt. Als dit alles niet lukt, ga ik straks gewoon alles eens terug installeren. Ik heb het meermaals gehad dat ik een spel meermaals moet installeren eer dit werkt met die klote vista.

Nogmaals bedankt.

Groeten.

Ja probeer hem gewoon even opnieuw te installeren en vergeet je dan niet aan te melden bij zowel Social Club als bij Games voor Windows Live. Hoewel dit laatste kan je ook wat later doen als je op je bed gaat liggen en hem wil saven.

Succes en ik hoor het wel!

Link to comment
Delen op andere websites

dat het valideren niet lukt is bekent probeer in te loggen en de registratie link nog een keer te sturen, klik daar dan op en dan zal ie zeggen 'your account was already registrated', hierna zou je gewoon in kunnen loggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...