KoenKucharek Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 hallo ik had laast een infernus van een missie gekregen en toen ging die weg waar kan ik een nieuwen krijgen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Bryce's infernusIn deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie Stevie's Car TheftEén van de Car Theft's is een Infernus. RaceStart een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt! Multiplayer (GTA) RaceStart in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus. Zoek de auto op straatZoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt. Gebruik in het vervolg de zoekfunctie aub. Bewerkt: 29 december 2008 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
emiel007 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 je moet hem zien rijden anders kan je hem niet vinden. hij staat nergens je krijgt hem bij de missie en nergens anders of je moet hem zien rijden. had ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.