Dotz Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Hej.. 'K was wat aan 't surfen op 't internet (vooral google) En ik kwam dit tegen, Kan iemand me vertellen wat dit precies is? (Iets voor wikigta?) Dit kwam ik ook nog tegen: (Heeft niets met R* & GTA2 te maken maar ong. dezelfde cover?) En dit kwam ik nog tegen: Grand Theft Auto (1): 1. 2. 3. Grand Theft Auto London '69: 1. 2. 3. 4. GTA2: 1. 2. (Sorry voor slechte kwaliteit, Heeft iemand er eentje van betere kwaliteit?) GTA3: 1. 2. (Sorry voor variërende grote.) Heeft er iemand informatie (Bijv. Chronologische volgorde, waarom ze 2 covers hebben, en waarom de 2e cover van GTA, ect., etc.,)(Ook iets voor wikgta?). Greetz Dotz (Ik heb nog 2 covers (.jpg afbeeldingen) op mijn computer staan. Hoe kan ik deze uploaden?) Bewerkt: 29 december 2008 door Dotz Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Geen idee, ik denk dat het verschillende versies zijn. En dat daarom een nieuwe cover is bedacht ofzo? Bewerkt: 29 december 2008 door WaRioRZ Reageren
the_dan Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 uploaden kan met www.plaatjesupload.nl Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 uploaden kan met www.plaatjesupload.nl Of www.tinypic.com, of photobucket.com, of imageshack.us... webshots.com picoodle.com picamatic.com imagevenue.com xs.to fileload.nl 2and2.net Er zijn er zóóó veel.. Reageren
Dotz Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) OK TYVM! Maareh.. Weet iemand meer van de plaatjes? Iemand? Bewerkt: 30 december 2008 door Dotz Reageren
TommyGunz Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Het zijn allemaal covers voor verschillende GTA's. Voor verschillende continenten worden soms verschillende covers uitgebracht. Die plaatjes zijn waarschijnlijk van andere continenten. Wel leuk, maar ik weet niet hoe nuttig. Reageren
GTAgeek Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Zo heb je ook als er een game goed verkkocht word dat er dan een platinum cover komt! Reageren
Dotz Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Zo heb je ook als er een game goed verkkocht word dat er dan een platinum cover komt! OK.. Maar dat Xplosiv.. Waar is dat dan van etc.? Op Wikipedia staat niets.. & WikiGTA kon ik niets vinden.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Xplosiv is waarschijnlijk niets anders dan een serie waarin oude games worden uitgegeven. Zo heb ik ook RollerCoaster Tycoon 2 in een Best of Atari-verpakking, en de eerste Call of Duty in een Best of Activision-verpakking, en Empire Earth in een verpakking van The Games Collection, en Age of Empires is een verpakking van Softkey 100% Hits, en SimCity 300 World Edition in een Top Series-verpakking. Kortom: een uitgever en/of winkel die een aantal oude spellen weer onder de aandacht brengt door ze te bundelen in een actie-serie. Verder niet zo interessant, dus die cover zal je niet op de wiki aantreffen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.