hunter19m Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 vraagje, is het normaal dat je bij de pc versie niet je keys kan instellen. Bij mij staat er de controler van Xbox? Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 vraagje, is het normaal dat je bij de pc versie niet je keys kan instellen.Bij mij staat er de controler van Xbox? Thx Je zit waarschijnlijk in het verkeerde menu, er is wel degelijk een lijst met knoppen. Waar je dus ook veranderingen in aan kan brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 vraagje, is het normaal dat je bij de pc versie niet je keys kan instellen.Bij mij staat er de controler van Xbox? Thx Dat kan, gebruik je mobiel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Je kan wel degelijk controls veranderen op de pc. Ga naar Controls, en klik daar op "Custom Mapping". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Je kan wel degelijk controls veranderen op de pc. Ga naar Controls, en klik daar op "Custom Mapping". Dit moet je dan wel doen alvoor je het spel start! Anders worden ze niet opgeslagen. Groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.