Bierbuikje Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hey, met behulp van Patrickw en Dutchy's uitleg en tut's is hier mijn eerste scm mod. Het agressieve meisje. Ze bezit een minigun met 30.000 kogels en als je haar aanvalt probeert ze jou te vermoorden, richten kan ze erg goed en haar health is ook zeer hoog. Moeilijk te vermoorden dus, maar als het je is gelukt heb je er een minigun bij. Dit is geen missie, ze spawnt altijd, wanneer het ook is, ze spawnt altijd in grove street. Download link! Eerste update download link! Bierbuikje (Je hebt cleo nodig om dit te kunnen gebruiken!) Reageren
Basssss Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Lekker onrealistisch, maar leuk. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Die zou ik niet graag als vriendin willen hebben. Maar mooi gemaakt, als je zo doorgaat met scm modden zou je misschien wel eens een goede scripter kunnen worden. Bewerkt: 29 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Basssss Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Wat gebeurt er eigelijk als je haar rekruut met die ene cheat, gaat ze dan andere gastjes neerknallen om jou te beschermen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Geen idee, ga ik vanmiddag proberen. Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Als je van plan was haar te vermoorden op de eerste screen zou ik toch met wat beters komen dan een boksbeugel Idee: (Het is nog vrij standaard ): Laat haar op een bepaalde conditie spawnen, dus niet "altijd". Bijvoorbeeld als je in een marker stapt, of als het 12 uur 's nachts is. Wat gebeurt er eigelijk als je haar rekruut met die ene cheat, gaat ze dan andere gastjes neerknallen om jou te beschermen? Jij mag nooit meer raden! KUTGW Bewerkt: 29 december 2008 door Beagle Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Update! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Met wat gesjoemel met de labels en hulp van Dutchy is het me gelukt om de actor nu te laten respawnen. Als je haar nu doodschiet zal ze binnen 1 seconden respawnen en weer op jou gaan schieten. Onmogelijk dus om te ontkomen. Het is mij gelukt om haar 2x achter elkaar aan dood te schieten, maar daarna schoot ze mij dood. Hier is de download: Klik! Oja, pas op. Bewerkt: 30 december 2008 door Bierbuikje Reageren
the_dan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 whaha geweldig dit eigelijk gewoon :+ onmogelijk maar leuk (tenzijn je cheats gebruikt ) Reageren
Soulreaver Geplaatst: 9 februari 2009 Rapport Geplaatst: 9 februari 2009 Link doet het jammer genoeg niet bij mij Reageren
-GTA-007 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom kun je dan geen headshot maken met een sniper? veel makkelijker! of kan dat niet? verder ziet het er wreed uit! ga zo door! -GTA-007 Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Waarom kun je dan geen headshot maken met een sniper? veel makkelijker! of kan dat niet? verder ziet het er wreed uit! ga zo door! -GTA-007 als je een ped script kan je volgens mij ook headshot uitzetten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ja, dat is zeer eenvoudig. Bierbuikje, ik raad je aan om je mods op een betrouwbare site te uploaden (zoals dit forum of GTAGarage). Dan voorkom je dingen zoals dit; beiden download links werken niet. Reageren
Idol Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 grappige mod dit. ook al uw andere mods zijn grappig. heb je ook een eigen site met al uw mods? groeten, Idol. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Grappig!!! Vooral omdat je dan snel doodgaat door een meisje... Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2009 grappige mod dit. ook al uw andere mods zijn grappig. heb je ook een eigen site met al uw mods?groeten, Idol. Nee, heb ik wel eens aan gedacht, maar na 1 seconde snapte ik al geen bal meer van de HTML commands. Ik begin er niet aan. Bedankt voor al de reacties! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.