Jump to content

Agressief meisje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, met behulp van Patrickw en Dutchy's uitleg en tut's is hier mijn eerste scm mod. Het agressieve meisje. Ze bezit een minigun met 30.000 kogels en als je haar aanvalt probeert ze jou te vermoorden, richten kan ze erg goed en haar health is ook zeer hoog. Moeilijk te vermoorden dus, maar als het je is gelukt heb je er een minigun bij. ;) Dit is geen missie, ze spawnt altijd, wanneer het ook is, ze spawnt altijd in grove street.

scmmod22ri8.png

scmmod21la1.png

Download link!

Eerste update download link!

Bierbuikje

(Je hebt cleo nodig om dit te kunnen gebruiken!)

Geplaatst: (bewerkt)

Die zou ik niet graag als vriendin willen hebben. :D

Maar mooi gemaakt, als je zo doorgaat met scm modden zou je misschien wel eens een goede scripter kunnen worden. :tu:

Bewerkt: door Revolution-Designes

Als je van plan was haar te vermoorden op de eerste screen zou ik toch met wat beters komen dan een boksbeugel :7

Idee: (Het is nog vrij standaard :puh: ):

Laat haar op een bepaalde conditie spawnen, dus niet "altijd". Bijvoorbeeld als je in een marker stapt, of als het 12 uur 's nachts is.

Wat gebeurt er eigelijk als je haar rekruut met die ene cheat, gaat ze dan andere gastjes neerknallen om jou te beschermen? :7

Jij mag nooit meer raden!

KUTGW :klap:

Bewerkt: door Beagle

Update!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Met wat gesjoemel met de labels en hulp van Dutchy is het me gelukt om de actor nu te laten respawnen. Als je haar nu doodschiet zal ze binnen 1 seconden respawnen en weer op jou gaan schieten. Onmogelijk dus om te ontkomen. :puh: Het is mij gelukt om haar 2x achter elkaar aan dood te schieten, maar daarna schoot ze mij dood.

Hier is de download: Klik!

Oja, pas op. :D

Bewerkt: door Bierbuikje
  • 1 maand later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst:

Waarom kun je dan geen headshot maken met een sniper? :puh:

veel makkelijker! :engel: of kan dat niet? verder ziet het er wreed uit!

ga zo door! :puh:

-GTA-007

Geplaatst:
Waarom kun je dan geen headshot maken met een sniper? :puh:

veel makkelijker! :engel: of kan dat niet? verder ziet het er wreed uit!

ga zo door! :puh:

-GTA-007

als je een ped script kan je volgens mij ook headshot uitzetten :Y

Geplaatst:

Ja, dat is zeer eenvoudig.

Bierbuikje, ik raad je aan om je mods op een betrouwbare site te uploaden (zoals dit forum of GTAGarage). Dan voorkom je dingen zoals dit; beiden download links werken niet.

• 2 maanden later...
Geplaatst:
grappige mod dit. ook al uw andere mods zijn grappig. heb je ook een eigen site met al uw mods?

groeten,

Idol.

Nee, heb ik wel eens aan gedacht, maar na 1 seconde snapte ik al geen bal meer van de HTML commands. Ik begin er niet aan. :puh:

Bedankt voor al de reacties! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...