Jump to content

Agressief meisje

Recommended Posts

Geplaatst:
grappige mod dit. ook al uw andere mods zijn grappig. heb je ook een eigen site met al uw mods?

groeten,

Idol.

Nee, heb ik wel eens aan gedacht, maar na 1 seconde snapte ik al geen bal meer van de HTML commands. Ik begin er niet aan. :puh:

Bedankt voor al de reacties! :tu:

Heel erg leuk gedaan ;)

• 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Hey, met behulp van Patrickw en Dutchy's uitleg en tut's is hier mijn eerste scm mod. Het agressieve meisje. Ze bezit een minigun met 30.000 kogels en als je haar aanvalt probeert ze jou te vermoorden, richten kan ze erg goed en haar health is ook zeer hoog. Moeilijk te vermoorden dus, maar als het je is gelukt heb je er een minigun bij. ;) Dit is geen missie, ze spawnt altijd, wanneer het ook is, ze spawnt altijd in grove street.

Download link!

Eerste update download link!

Bierbuikje

(Je hebt cleo nodig om dit te kunnen gebruiken!)

Bedankt!

>>> Door Beagle: Graag geen plaatjes citeren.<<<

• 3 weken later...
Geplaatst:
grappige mod dit. ook al uw andere mods zijn grappig. heb je ook een eigen site met al uw mods?

groeten,

Idol.

Nee, heb ik wel eens aan gedacht, maar na 1 seconde snapte ik al geen bal meer van de HTML commands. Ik begin er niet aan. :puh:

Bedankt voor al de reacties! :tu:

Sorry voor bump maar ik snap wel redelijk iets van HTML dus kan ik mischien een site voor je in elkaar zetten?

Grappig!!! Vooral omdat je dan snel doodgaat door een meisje... :7

Ja idd CJ Is vermoord door een meisje :puh:

>>> Door Beagle: Posts samengevoegd.<<<

Geplaatst:

Bedankt, maar dat hoeft niet. Zamgod heeft mij al een goed programma aan geraden om makkelijk een html page te maken. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...