Mania-92 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hamas begint diplomatieke gesprekken De Palestijnse Hamas-beweging is van plan maandag een delegatie naar Egypte te sturen voor de eerste diplomatieke gesprekken sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Dat heeft een hoge functionaris van Hamas, Ayman Taha, zondag gezegd. De Hamas-delegatie reist af naar Caïro op uitnodiging van Egypte, aldus Taha. Vrijdag zei een hoge Palestijnse functionaris dat Egypte Hamas had benaderd om over een wapenstilstand te praten. Het bezoek van Hamas aan Caïro valt samen met het bezoek van de Franse president Nicolas Sarkozy aan zijn Egyptische ambtsgenoot Hosni Mubarak. Sarkozy riep eerder op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. BRON:Hetnet.nl word het dus toch iets of toch niet? Uh een wapenstilstand tussen Egypte en Hamas? Lijkt me vrij zinloos een wapenstilstand zonder Israël af te spreken. Reageren
AwiVC Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hamas begint diplomatieke gesprekken De Palestijnse Hamas-beweging is van plan maandag een delegatie naar Egypte te sturen voor de eerste diplomatieke gesprekken sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Dat heeft een hoge functionaris van Hamas, Ayman Taha, zondag gezegd. De Hamas-delegatie reist af naar Caïro op uitnodiging van Egypte, aldus Taha. Vrijdag zei een hoge Palestijnse functionaris dat Egypte Hamas had benaderd om over een wapenstilstand te praten. Het bezoek van Hamas aan Caïro valt samen met het bezoek van de Franse president Nicolas Sarkozy aan zijn Egyptische ambtsgenoot Hosni Mubarak. Sarkozy riep eerder op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. BRON:Hetnet.nl word het dus toch iets of toch niet? Uh een wapenstilstand tussen Egypte en Hamas? Lijkt me vrij zinloos een wapenstilstand zonder Israël af te spreken. Israël is officieel niet in gesprek met Hamas, als er gesprekken zijn, die er eerder ook zijn geweest om dit staakt-het-vuren af te spreken, dan gaat dit als volgt: Een groot gebouw, 2 kamers ver uit elkaar met in de ene Israëlische afgevaardigden en in de andere die van Hamas, een Egyptische koerier die heen en weer rent tussen de kamers. (Dit is natuurlijk bij wijze van spreke, maar als gaat via Egypte, want officieel zijn ze niet met elkaar in gesprek). Nog even over al je verkondigde statements hier, het mooie is dat ze allemaal als een kaartenhuis in elkaar vallen als je inziet dat Hamas wel degelijk bommen en wapens in Universiteiten, ziekenhuizen, moskees, ambulances, basisscholen heeft liggen. Bel anders eens met iemand die daar woont, als je die al kent, of ga zelf eens op onderzoek uit, vraag het aan elk neutraal persoon die in Gaza woont, ze zullen het beamen. En dan nog iets anders, namelijk over dat landje-pik.. Israël WIL de Gaza-strook helemaal niet bezetten, Israël wil alleen de veiligheid van haar inwoners kunnen garanderen. Als Israël Gaza bezet, zou er een overweldigend aantal moslims inwoner van Israël worden, en dat WIL Israël niet omdat het nog altijd een Joodse staat is. Wat Israël nu doet in Gaza is het veilig stellen van haar volk, wat Hamas deed toen het Israël aanviel is het proberen te veroveren van land. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hamas begint diplomatieke gesprekken De Palestijnse Hamas-beweging is van plan maandag een delegatie naar Egypte te sturen voor de eerste diplomatieke gesprekken sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Dat heeft een hoge functionaris van Hamas, Ayman Taha, zondag gezegd. De Hamas-delegatie reist af naar Caïro op uitnodiging van Egypte, aldus Taha. Vrijdag zei een hoge Palestijnse functionaris dat Egypte Hamas had benaderd om over een wapenstilstand te praten. Het bezoek van Hamas aan Caïro valt samen met het bezoek van de Franse president Nicolas Sarkozy aan zijn Egyptische ambtsgenoot Hosni Mubarak. Sarkozy riep eerder op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. BRON:Hetnet.nl word het dus toch iets of toch niet? Ja, eerst schieten ze raketten af, en gaan ze Israël zitten treiteren, word het ze dan toch te heet onder de voeten, dan gaan ze aan vredesbesprekingen doen. Aks ik Israël was zou ik er niet op ingaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Nog even over al je verkondigde statements hier, het mooie is dat ze allemaal als een kaartenhuis in elkaar vallen als je inziet dat Hamas wel degelijk bommen en wapens in Universiteiten, ziekenhuizen, moskees, ambulances, basisscholen heeft liggen. Bel anders eens met iemand die daar woont, als je die al kent, of ga zelf eens op onderzoek uit, vraag het aan elk neutraal persoon die in Gaza woont, ze zullen het beamen. Jonge allemaal loze praat, kom eens met bewijs! Je presenteert het hier als een feit dat daar bommen liggen terwijl je geen enkel bewijs hebt. Raketten afschieten op doelen waar vermoedelijk raketten liggen is natuurlijk uit den boze.. En dan nog iets anders, namelijk over dat landje-pik.. Israël WIL de Gaza-strook helemaal niet bezetten, Israël wil alleen de veiligheid van haar inwoners kunnen garanderen. Als Israël Gaza bezet, zou er een overweldigend aantal moslims inwoner van Israël worden, en dat WIL Israël niet omdat het nog altijd een Joodse staat is. Wat Israël nu doet in Gaza is het veilig stellen van haar volk, wat Hamas deed toen het Israël aanviel is het proberen te veroveren van land. Nee de veiligheid van je eigen burgers garanderen, door de burgers van de gaza-strook af te knallen.. Strak plan Reageren
dynastus Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hamas begint diplomatieke gesprekken De Palestijnse Hamas-beweging is van plan maandag een delegatie naar Egypte te sturen voor de eerste diplomatieke gesprekken sinds het Israëlische offensief in de Gazastrook. Dat heeft een hoge functionaris van Hamas, Ayman Taha, zondag gezegd. De Hamas-delegatie reist af naar Caïro op uitnodiging van Egypte, aldus Taha. Vrijdag zei een hoge Palestijnse functionaris dat Egypte Hamas had benaderd om over een wapenstilstand te praten. Het bezoek van Hamas aan Caïro valt samen met het bezoek van de Franse president Nicolas Sarkozy aan zijn Egyptische ambtsgenoot Hosni Mubarak. Sarkozy riep eerder op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren. BRON:Hetnet.nl word het dus toch iets of toch niet? Ja, eerst schieten ze raketten af, en gaan ze Israël zitten treiteren, word het ze dan toch te heet onder de voeten, dan gaan ze aan vredesbesprekingen doen. Aks ik Israël was zou ik er niet op ingaan. Als ik Israel was zou ik die Hamas gasten uit de weg ruimen voor de veiligheid van iedereen... Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Nog even over al je verkondigde statements hier, het mooie is dat ze allemaal als een kaartenhuis in elkaar vallen als je inziet dat Hamas wel degelijk bommen en wapens in Universiteiten, ziekenhuizen, moskees, ambulances, basisscholen heeft liggen. Bel anders eens met iemand die daar woont, als je die al kent, of ga zelf eens op onderzoek uit, vraag het aan elk neutraal persoon die in Gaza woont, ze zullen het beamen. Jonge allemaal loze praat, kom eens met bewijs! Je presenteert het hier als een feit dat daar bommen liggen terwijl je geen enkel bewijs hebt. Raketten afschieten op doelen waar vermoedelijk raketten liggen is natuurlijk uit den boze.. Bewijzen kunnen ze het natuurlijk niet, maar Hamas vuurt al lange tijd raketten af richting Israël, en in november is het bestand verbroken tussen Israël en Hamas, "de verantwoordelijkheid voor het verbreken van de rust ligt volledig bij Hamas en de andere terreurgroepen in de Gazastrook", aldus de Israëlische interim-premier Ehud Olmert (bron: nu.nl).Dat Israël dan een tegenoffensief begint, lijkt me nog best wel redelijk. Maar de manier waarop is natuurlijk belachelijk, kort door de bocht, en niet echt correct. Als je een land wil binnenvallen, dan is prioriteit één om zo weinig mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Maar volgens mij interesseert ze dat niks. Helaas. Reageren
dynastus Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Nog even over al je verkondigde statements hier, het mooie is dat ze allemaal als een kaartenhuis in elkaar vallen als je inziet dat Hamas wel degelijk bommen en wapens in Universiteiten, ziekenhuizen, moskees, ambulances, basisscholen heeft liggen. Bel anders eens met iemand die daar woont, als je die al kent, of ga zelf eens op onderzoek uit, vraag het aan elk neutraal persoon die in Gaza woont, ze zullen het beamen. Jonge allemaal loze praat, kom eens met bewijs! Je presenteert het hier als een feit dat daar bommen liggen terwijl je geen enkel bewijs hebt. Raketten afschieten op doelen waar vermoedelijk raketten liggen is natuurlijk uit den boze.. Bewijzen kunnen ze het natuurlijk niet, maar Hamas vuurt al lange tijd raketten af richting Israël, en in november is het bestand verbroken tussen Israël en Hamas, "de verantwoordelijkheid voor het verbreken van de rust ligt volledig bij Hamas en de andere terreurgroepen in de Gazastrook", aldus de Israëlische interim-premier Ehud Olmert (bron: nu.nl).Dat Israël dan een tegenoffensief begint, lijkt me nog best wel redelijk. Maar de manier waarop is natuurlijk belachelijk, kort door de bocht, en niet echt correct. Als je een land wil binnenvallen, dan is prioriteit één om zo weinig mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Maar volgens mij interesseert ze dat niks. Helaas. Het is belangerijk om zo weinig mogelijk onschuldige burgers te doden maar wat als die bewegingen niet te onderscheiden zijn van normale burgers... En ik snap Israel best dat ze er zo snel mogelijk van al dat gedoe af willen zijn. Reageren
AwiVC Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Jonge allemaal loze praat, kom eens met bewijs! Je presenteert het hier als een feit dat daar bommen liggen terwijl je geen enkel bewijs hebt. Raketten afschieten op doelen waar vermoedelijk raketten liggen is natuurlijk uit den boze..Nee de veiligheid van je eigen burgers garanderen, door de burgers van de gaza-strook af te knallen.. Strak plan Oh nee, want waar lagen die bommen dan ook alweer? Ik ben er geweest, ik heb het GEZIEN, en als jij dat niet wil geloven dan moet jij maar in je eigen fijne wereldje blijven leven, moet jij weten, maar als je dan een discussie in gaat met mensen en vast blíjft houden aan dat "het niet waar is, nietes, nietes, nietes!" dan wordt je keihard uitgelachen, moet jij weten Daarbij zit je nu als een klein kind alles te ontkennen, maar je komt niet met oplossingen, want die heb je niet, daar denk je dan weer niet over na. Het doel van Hamas, het ENIGE doel van Hamas, is om Israël terug te winnen d.m.v een Jihad, tot die tijd bestookt Hamas de gebieden rond Gaza met raketten (CONSTANT) om het daar onleefbaar te maken. Israël heeft dat al die tijd getolereerd omdat ze geen oorlog wilde, ze wilden helemaal de Gaza-strook niet binnenvallen, of aanvallen, maar de Hamas-raketten worden steeds geavanceerder en reiken nu al tot Ashdod en Beersheva, op zo'n moment moet je als regering een beslissing maken, sluiten we onze ogen om een "vrede" te behouden, of chargen we terug om ons volk te beschermen, de meest logische keuze is na lange tijd gemaakt, ze zijn aan gaan vallen. Bewijzen kunnen ze het natuurlijk niet, maar Hamas vuurt al lange tijd raketten af richting Israël, en in november is het bestand verbroken tussen Israël en Hamas, "de verantwoordelijkheid voor het verbreken van de rust ligt volledig bij Hamas en de andere terreurgroepen in de Gazastrook", aldus de Israëlische interim-premier Ehud Olmert (bron: nu.nl).Dat Israël dan een tegenoffensief begint, lijkt me nog best wel redelijk. Maar de manier waarop is natuurlijk belachelijk, kort door de bocht, en niet echt correct. Als je een land wil binnenvallen, dan is prioriteit één om zo weinig mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Maar volgens mij interesseert ze dat niks. Helaas. De reden DAT Israël zo lang gewacht heeft met een tegenaanval is vooral omdat ze onschuldige burgerslachtoffers wilden voorkomen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat een tegen-offensief niet uit kan blijven, en dan vallen er slachtoffers ja, ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt waarom, als ik het nog een keer ga typen gaat Mania-92 waarschijnlijk weer janken over bewijzen omdat híj het nooit heeft gezien. Bewerkt: 5 januari 2009 door AwiVC Reageren
dynastus Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Jonge allemaal loze praat, kom eens met bewijs! Je presenteert het hier als een feit dat daar bommen liggen terwijl je geen enkel bewijs hebt. Raketten afschieten op doelen waar vermoedelijk raketten liggen is natuurlijk uit den boze..Nee de veiligheid van je eigen burgers garanderen, door de burgers van de gaza-strook af te knallen.. Strak plan Oh nee, want waar lagen die bommen dan ook alweer? Ik ben er geweest, ik heb het GEZIEN, en als jij dat niet wil geloven dan moet jij maar in je eigen fijne wereldje blijven leven, moet jij weten, maar als je dan een discussie in gaat met mensen en vast blíjft houden aan dat "het niet waar is, nietes, nietes, nietes!" dan wordt je keihard uitgelachen, moet jij weten Daarbij zit je nu als een klein kind alles te ontkennen, maar je komt niet met oplossingen, want die heb je niet, daar denk je dan weer niet over na. Het doel van Hamas, het ENIGE doel van Hamas, is om Israël terug te winnen d.m.v een Jihad, tot die tijd bestookt Hamas de gebieden rond Gaza met raketten (CONSTANT) om het daar onleefbaar te maken. Israël heeft dat al die tijd getolereerd omdat ze geen oorlog wilde, ze wilden helemaal de Gaza-strook niet binnenvallen, of aanvallen, maar de Hamas-raketten worden steeds geavanceerder en reiken nu al tot Ashdod en Beersheva, op zo'n moment moet je als regering een beslissing maken, sluiten we onze ogen om een "vrede" te behouden, of chargen we terug om ons volk te beschermen, de meest logische keuze is na lange tijd gemaakt, ze zijn aan gaan vallen. Bewijzen kunnen ze het natuurlijk niet, maar Hamas vuurt al lange tijd raketten af richting Israël, en in november is het bestand verbroken tussen Israël en Hamas, "de verantwoordelijkheid voor het verbreken van de rust ligt volledig bij Hamas en de andere terreurgroepen in de Gazastrook", aldus de Israëlische interim-premier Ehud Olmert (bron: nu.nl).Dat Israël dan een tegenoffensief begint, lijkt me nog best wel redelijk. Maar de manier waarop is natuurlijk belachelijk, kort door de bocht, en niet echt correct. Als je een land wil binnenvallen, dan is prioriteit één om zo weinig mogelijk (onschuldige) slachtoffers te maken. Maar volgens mij interesseert ze dat niks. Helaas. De reden DAT Israël zo lang gewacht heeft met een tegenaanval is vooral omdat ze onschuldige burgerslachtoffers wilden voorkomen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat een tegen-offensief niet uit kan blijven, en dan vallen er slachtoffers ja, ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt waarom, als ik het nog een keer ga typen gaat Mania-92 waarschijnlijk weer janken over bewijzen omdat híj het nooit heeft gezien. Je hebt 100% gelijk. (btw dit is GEEN sarcasme voor het geval dat) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Bewijzen kunnen ze het natuurlijk niet, maar Hamas vuurt al lange tijd raketten af richting Israël, en in november is het bestand verbroken tussen Israël en Hamas, "de verantwoordelijkheid voor het verbreken van de rust ligt volledig bij Hamas en de andere terreurgroepen in de Gazastrook", aldus de Israëlische interim-premier Ehud Olmert (bron: nu.nl). Tsja, de Israëlische premier kan moeilijk gaan vertellen dat het allemaal de schuld van Israël is, natuurlijk geeft hij de Palestijnen de schuld. En het is wel degelijk te bewijzen, foto's, filmpjes, onderzoeken van de VN etc.. Het is belangerijk om zo weinig mogelijk onschuldige burgers te doden maar wat als die bewegingen niet te onderscheiden zijn van normale burgers...En ik snap Israel best dat ze er zo snel mogelijk van al dat gedoe af willen zijn. Lijkt mij toch niet zo moeilijk iemand met een ak-47 te onderscheiden van een winkelend vrouwtje.. Oh nee, want waar lagen die bommen dan ook alweer? Ik ben er geweest, ik heb het GEZIEN, en als jij dat niet wil geloven dan moet jij maar in je eigen fijne wereldje blijven leven, moet jij weten, maar als je dan een discussie in gaat met mensen en vast blíjft houden aan dat "het niet waar is, nietes, nietes, nietes!" dan wordt je keihard uitgelachen, moet jij weten Yeah righ.. Jij hebt bommen gezien in Palestijnse ziekenhuizen, dream on! Je bent er waarschijnlijk nog nooit geweest laat staan in een ziekenhuis met bommen. En als jij ooit een wetenschappelijke carrière (voor een juridische carrière geld hetzelfde) na wilt streven en je gaat met feiten lopen strooien alsof het warme broodjes zijn en je hebt geen enkel bewijs om ze te staven zul je keihard uitgelachen worden. Een stad/land in puin gooien omdat je denkt dat ergens wapens liggen is natuurlijk volledige absurd. Het doel van Hamas, het ENIGE doel van Hamas, is om Israël terug te winnen d.m.v een Jihad, tot die tijd bestookt Hamas de gebieden rond Gaza met raketten (CONSTANT) om het daar onleefbaar te maken. Israël heeft dat al die tijd getolereerd omdat ze geen oorlog wilde, ze wilden helemaal de Gaza-strook niet binnenvallen, of aanvallen, maar de Hamas-raketten worden steeds geavanceerder en reiken nu al tot Ashdod en Beersheva, op zo'n moment moet je als regering een beslissing maken, sluiten we onze ogen om een "vrede" te behouden, of chargen we terug om ons volk te beschermen, de meest logische keuze is na lange tijd gemaakt, ze zijn aan gaan vallen. Oh ze hadden zeker nog wel andere keuzes. Het onrechtmatig verkregen land (als in heel Israël) teruggeven aan de Palestijnen en dan in Palestina wonen en de volledige macht van het land overdragen aan de rechtmatige eigenaar, de palestijnen. De reden DAT Israël zo lang gewacht heeft met een tegenaanval is vooral omdat ze onschuldige burgerslachtoffers wilden voorkomen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat een tegen-offensief niet uit kan blijven, en dan vallen er slachtoffers ja, ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt waarom, als ik het nog een keer ga typen gaat Mania-92 waarschijnlijk weer janken over bewijzen omdat híj het nooit heeft gezien. Onschuldige burgerslachtoffers voorkomen? Israël schiet met wapens dat bijna elk beschaafd land uitgeband heeft en wat zowat verboden is: Witte fosfor bommen. Leuk als je zoiets over je heen krijgt, je vliegt spontaan in de fik.. Bewerkt: 5 januari 2009 door Mania-92 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Sorry voor de dubbelpost maar dit vond ik toch een aardig bericht om te plaatsen: Bij een Israëlische beschieting van een school van de Verenigde Naties in Gaza zijn dinsdag zeker veertig doden gevallen. Tientallen anderen raakten gewond. Dit berichtten medische hulpverleners ter plaatse.In de school hadden honderden Palestijnen hun toevlucht gezocht. Een tank opende het vuur op het complex. Ook een school van de VN in Khan Yunis werd door de Israëli's bestookt. Daar vielen ook slachtoffers. Luchtbombardement In Gaza-stad kwamen dinsdag zeker vijf Palestijnen om het leven toen een winkelgebied door de Israëliërs werd beschoten. Er vielen veertig gewonden, meldden hulpverleners. Eerder kwamen in de stad zeker twaalf leden van een familie om het leven door een Israëlisch luchtbombardement. Onder de slachtoffers waren zeven kinderen. 635 Doden Het Palestijnse dodental door het Israëlische offensief in de Gazastrook is door de verschillende incidenten dinsdag fors opgelopen. Palestijnse hulpverleners maakten melding van in totaal 635 doden sinds het begin van de militaire operatie elf dagen geleden. Er zouden circa 2900 gewonden zijn gevallen. Zo tegenwoordig schiet Israël ook al op scholen van de Verenigde Naties, way to go Israël.. Want ook al zijn er inmiddels al ruim 600 Palestijnen gestorven, onze Israëlische jongens doen het nogsteeds goed met ordinaire slachtpartijen ofniet? Eerst een winkelgebied, vandaag een school van de VN, morgen een kinderziekenhuis? Reageren
Think Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Onschuldige mensen en kinderen zijn altijd het slachtoffer Maar dat is de fout van die moslim hamas. Ze moeten zich niet in burgerkleding verkleden met een geweer onder hun jurk Ook de joden zijn in fout Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Onschuldige mensen en kinderen zijn altijd het slachtoffer Maar dat is de fout van die moslim hamas. Ze moeten zich niet in burgerkleding verkleden met een geweer onder hun jurk Ook de joden zijn in fout Waar slaat dat op? De Palestijnen zijn aansprakelijk voor het feit dat Israël zoveel Palestijnen om maait? Israël maait ze om, Israël is verantwoordelijk voor het grote slachtofferaantal (waaronder honderden onschuldige burgers). Reageren
dynastus Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Onschuldige mensen en kinderen zijn altijd het slachtoffer Maar dat is de fout van die moslim hamas. Ze moeten zich niet in burgerkleding verkleden met een geweer onder hun jurk Ook de joden zijn in fout Waar slaat dat op? De Palestijnen zijn aansprakelijk voor het feit dat Israël zoveel Palestijnen om maait? Israël maait ze om, Israël is verantwoordelijk voor het grote slachtofferaantal (waaronder honderden onschuldige burgers). Dus Israelische burgers moeten dus boeten doordat er raketten op Israel worden afgeschoten... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Onschuldige mensen en kinderen zijn altijd het slachtoffer Maar dat is de fout van die moslim hamas. Ze moeten zich niet in burgerkleding verkleden met een geweer onder hun jurk Ook de joden zijn in fout Waar slaat dat op? De Palestijnen zijn aansprakelijk voor het feit dat Israël zoveel Palestijnen om maait? Israël maait ze om, Israël is verantwoordelijk voor het grote slachtofferaantal (waaronder honderden onschuldige burgers). Dus Israelische burgers moeten dus boeten doordat er raketten op Israel worden afgeschoten... Dat zeg ik toch helemaal niet.. Je kunt de Palestijnen niet verantwoordelijk stellen voor Palestijnse slachtoffers. Daar is Israël verantwoordelijk voor, en vice versa. Probleem is echter dat Israël disproportioneel geweld gebruikt en de rechte van het mens schenden alsof het niets is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.