njeg0d Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) Ze zorgen er voor dat er geen terroristische Palestijnen in Israël kunnen komen, maar ze kunnen zelf wel Palestina in. Waar heb je het in vredesnaam over? Ik heb het erover dat Palestijnen Gaza niet uikunnen en dan begin jij erover dat iemand (van wie mij ook niet duidelijk wie), Palestina wel inkan? Huh? Ze vallen niet aan om grondgebied te veroveren, maar om de veiligheid te waarborgen voor hun eigen volk. Dat is geen 'landjepik'. En hoe bevordert het koloniseren van Gaza de veiligheid van de Joden? De Palestijnen worden er alleen nog maar pissiger van.. Hamas laat Gaza niet onafhankelijk worden, omdat ze blijven opboksen tegen Israël. Vind je het dan gek dat Israël optreed? Hamas laat Gaza niet onafhankelijk worden? Israël koloniseert Gaza en houdt de grenzen dicht waardoor de bevolking Gaza totaal niet kan opbouwen.. Waarom Hamas de onafhankelijkheid van Gaza tegenhoudt is mij een raatsel. Koloniseren? Die tijd is al wel geweest. Ik heb hier hier dus niet over 1945, Maar over de tijd van de VOC De tijden dat nederland nogal wat land bezat en heeft afgeresen voor dingen Youp's bericht. Als je je doppen open doet zie je dat Nederland nogal wat dingen bezat die later schathemeltjerijk zijn geworden. Kijk naar New York. Was van Nederland. Kijk naar Brazilië, zat mijnen met (edel)metalen. Over Gaza etc. Pff, kijk dan naar dat plaatje. Als je gewoon een heel klein beetje topografie kent zie je NY en het (hele kleine beetje) van Brazilië van ons was. Je kan alles wel opgaan blazen, 'heel brazilië' etc. etc, maar zo was het nooit. Misschien omdat ze in die tijd niet wisten hoe groot bijvoorbeeld Brazilië en de VS was? Alles ging over zee, Nederland had gunstige plekken. Wij waren toen de rijksten. Bewerkt: 14 januari 2009 door njeg0d Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hopelijk komt er ooit een eind aan. (Hoop ik ) Reageren
FireFighter Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Hopelijk komt er ooit een eind aan. (Hoop ik ) Het begint goed, na ruim een week constant vechten is er eindelijk een wapenstilstand tussen HAMAS en de Irakezen. Ik denk dat het wel goed zal komen gezien de actuele situatie. Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Hopelijk komt er ooit een eind aan. (Hoop ik ) Het begint goed, na ruim een week constant vechten is er eindelijk een wapenstilstand tussen HAMAS en de Irakezen. Ik denk dat het wel goed zal komen gezien de actuele situatie. Ik wist niet dat de Irakezen ook meededen Het waren trouwens een kleine 3 weken van constant vechten enzo. Maar ze zijn nu inderdaad gestopt. Israel heeft haar doelen naar eigen zeggen behaald en keert weer terug naar huis. EN uiteraard vindt Hamas dat ze gewonnen hebben. Ondanks het feit dat er zo'n 2000 doden zijn gevallen, een halve stad platligt en een aantal kopstukken zijn gedood Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb het inderdaad ook gezien. Tot ik op geenstijl zag dat hamas raketten op Israël had afgevuurd... dus ben benieuwd hoe lang die wapen stilstand gaat duren Reageren
dynastus Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb het inderdaad ook gezien. Tot ik op geenstijl zag dat hamas raketten op Israël had afgevuurd... dus ben benieuwd hoe lang die wapen stilstand gaat duren Zo is het altijd met conflicten/oorlogen van de ene kant hoor je alleen positieve verhalen van de andere alleen maar negatieve. Mischien een heel vreemd voorbeeld maarja: Er was een Duitse soldaat die omkwam in een luchtaanval van geallieerden terwijl hij 2 kinderen redde van een Nederlandse familie.Maar hij leuke is er is/was een standbeeld van hem maar dat wilden ze weghalen omdat het een Duitser was. Wat ik ermee wil zeggen dat wat je op het nieuws en van andere hoort niet altijd waar is... Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 (bewerkt) Ik heb het inderdaad ook gezien. Tot ik op geenstijl zag dat hamas raketten op Israël had afgevuurd... dus ben benieuwd hoe lang die wapen stilstand gaat duren Zo is het altijd met conflicten/oorlogen van de ene kant hoor je alleen positieve verhalen van de andere alleen maar negatieve. Mischien een heel vreemd voorbeeld maarja: Er was een Duitse soldaat die omkwam in een luchtaanval van geallieerden terwijl hij 2 kinderen redde van een Nederlandse familie.Maar hij leuke is er is/was een standbeeld van hem maar dat wilden ze weghalen omdat het een Duitser was. Wat ik ermee wil zeggen dat wat je op het nieuws en van andere hoort niet altijd waar is... ik zucht hier toch eens heel diep bij. Ik begrijp wat je bedoelt,maar ik werk zelf ook voor de media en heb ik hier toch een heel andere blik op, geenstijl daarin tegen haalt nieuws van internet wat realiteit kan wezen, maar ook wat nep kan wezen. dit geven ze door teksten enzovoort redelijk duidelijk aan wat waar en niet waar is naar mijn mening, Dat ze de standbeeld weg wouden halen, Dat is te begrijpen. Maar die man mag best een beetje eer hebben, maar er waren veel meer Duisters in de 2de wereld oorlog die niet echt wouden vechten maar wel moesten, er waren veel beesten bij, maar ook veel met een hart! Bewerkt: 23 januari 2009 door Sa_bulldog Reageren
dynastus Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Ik heb het inderdaad ook gezien. Tot ik op geenstijl zag dat hamas raketten op Israël had afgevuurd... dus ben benieuwd hoe lang die wapen stilstand gaat duren Zo is het altijd met conflicten/oorlogen van de ene kant hoor je alleen positieve verhalen van de andere alleen maar negatieve. Mischien een heel vreemd voorbeeld maarja: Er was een Duitse soldaat die omkwam in een luchtaanval van geallieerden terwijl hij 2 kinderen redde van een Nederlandse familie.Maar hij leuke is er is/was een standbeeld van hem maar dat wilden ze weghalen omdat het een Duitser was. Wat ik ermee wil zeggen dat wat je op het nieuws en van andere hoort niet altijd waar is... ik zucht hier toch eens heel diep bij. Ik begrijp wat je bedoelt,maar ik werk zelf ook voor de media en heb ik hier toch een heel andere blik op, geenstijl daarin tegen haalt nieuws van internet wat realiteit kan wezen, maar ook wat nep kan wezen. dit geven ze door teksten enzovoort redelijk duidelijk aan wat waar en niet waar is naar mijn mening, Dat ze de standbeeld weg wouden halen, Dat is te begrijpen. Maar die man mag best een beetje eer hebben, maar er waren veel meer Duisters in de 2de wereld oorlog die niet echt wouden vechten maar wel moesten, er waren veel beesten bij, maar ook veel met een hart! Er waren ook gestoorde geallieerden en russen... Maar ik zeg ook niet dat iedereen er in de pers er zo over denkt alleen afentoe lijkt dat zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.