Mania-92 Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 als ik me gerigistreerd heb bij lycos webhosting hoe maak ik dan een site als ik dan bij online tools doe en frontpage klik(de extensies zijn al binnen) hoe moet ik dan een site maken er staat nergens start frontpage ofzo zie bijlage Reageren
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Denk dat je de webbuilder of webftp maar is moet gebruiken. Echter raad ik je aan om maar is rond te kijken bij de professionelere hosting. Lycos heeft de Europese servers in Zweden staan op oude pentium 3's Kijk bijvoorbeeld is op Phost.nl dan heb je voor een paar euro je website online met gratis Nederlandse support (en geen half vertaald Nederlands gedoe) Reageren
TubS Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 joriz heeft gelijk, ik heb ook 2 hosting pakketten van phost en ik ben zeer tevreden omdat de service perfect is en omdat het goedkoop is, daar hoef je je bestanden alleen via ftp up te loaden en dan ben je klaar, geen banners en andere reclame. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2005 zijn de prijzen bij phost per jaar? en krijg je een eigen adres niet dat het zo is ed.phost.nl ofzo Reageren
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 zijn de prijzen bij phost per jaar?en krijg je een eigen adres niet dat het zo is ed.phost.nl ofzo dat kan je natuurlijk aan Phost.nl vragen en op de website daar lezen. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) Als je een account bij lycos opent (dus niet gratis) dan heb je ook geen last van banners. Lycos is kwa snelheid best wel goed. Maar er zijn ook professionele hosting sites zoals RECLAME Sommige hosting sites maken gebruik van een Cpanel. Cpanel is een soort afstandsbedining. Je kunt er heel veel mee doen. Je moet gewoon kijken welk het best bij je past. Bewerkt: 21 april 2005 door Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.