2fast{0} Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb ooit eens per ongeluk een breedband internet ingesteld wat niet mijn bedoeling was. Ik krijg nu als ik aan het surfen ben telkens een melding om de zoveel pagina's voor het inloggen, maar ik krijg het niet weg. Iemand die me hierbij kan helpen, even een screen voor het gemak. Daarnaast heb ik Vista Premium. Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik weet niet zeker of dit wel gaat werken, maar ik had dit probleem ook een paar maanden geleden. Ga naar Start > Configuratiescherm > Bij ''Netwerk en internet'' ga je naar ''Netwerkstatus en -taken weergeven'' > Links klik je op ''Netwerkverbindingen beheren'' > Kijk of daar een ''breedband'' verbinding bij staat en verwijder deze. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Ik heb ooit eens per ongeluk een breedband internet ingesteld wat niet mijn bedoeling was. Ik krijg nu als ik aan het surfen ben telkens een melding om de zoveel pagina's voor het inloggen, maar ik krijg het niet weg. Iemand die me hierbij kan helpen, even een screen voor het gemak. Daarnaast heb ik Vista Premium. [afbeelding] Probeer eens in netwerk centrum te kijken ? Rechtermuisknop op icoontje van internet en dan in het linkermenuje op netwerkverbindingen beheren misschien er daar ergens breedband en dan gewoon op verwijderen klikken Bewerkt: 29 december 2008 door Thundercover Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ik weet niet zeker of dit wel gaat werken, maar ik had dit probleem ook een paar maanden geleden.Ga naar Start > Configuratiescherm > Bij ''Netwerk en internet'' ga je naar ''Netwerkstatus en -taken weergeven'' > Links klik je op ''Netwerkverbindingen beheren'' > Kijk of daar een ''breedband'' verbinding bij staat en verwijder deze. Crap net wat te laat Gelukt, bedankt beide nou hopen dat die melding ook niet meer komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.