Jump to content

GTA-IV Uitbreiding ( Xbox 360 )


sir groenhof

Recommended Posts

14 febrauri komt hij uit.

Ik moet je even verbeteren, The Lost and Damned (de downloadbare content) komt uit op 17 februari. ;)

Er komen inderdaad vele nieuwe voertuigen in het spel, tot nu toe zijn er enkel motoren bekend. Ook zullen er enkele nieuwe wapens voorkomen in The Lost and Damned. Alle info die tot nu toe bekend is kan je op WikiGTA vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

14 febrauri komt hij uit.

Ik moet je even verbeteren, The Lost and Damned (de downloadbare content) komt uit op 17 februari. ;)

Er komen inderdaad vele nieuwe voertuigen in het spel, tot nu toe zijn er enkel motoren bekend. Ook zullen er enkele nieuwe wapens voorkomen in The Lost and Damned. Alle info die tot nu toe bekend is kan je op WikiGTA vinden.

Dan is er wel erg weinig bekend!

Link to comment
Delen op andere websites

ik dagt 2100 points...

Mijn informatie is geloof ik 1600 MS points.

@ Rakker: Dat ben je toch inmiddels wel gewend van R*, dat misterieuze omtrent nieuwe releases? Het enige wat R* bekend maakt van tevoren, is de trailer.

Als wij op de 17e xbox LIVE hebben platgelegd omdat iedereen The Lost And Damned wil binnenhalen, komen vanzelf de eerste filmpjes op YouTube, met daarin precies alle nieuwe features!

En die informatie komt vervolgens op de GTA IV: Nieuws pagina op het forum, en op WikiGTA te staan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

als je alle achievements hebt van GTA IV maar dan ook echt allemaal, zou je dan aan de 2100 points komen?

Het gaat hier over MS points, de digitale Marketplace valuta van Microsoft, niet over je gamerscore. (Een core game heeft trouwens 1000 G normaal gesproken maximaal.)

MS points koop je in de winkel, of online via bijvoorbeeld Bol.com! :D Je kan kiezen tussen 2100 of 4200 MS Points.

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

als je alle achievements hebt van GTA IV maar dan ook echt allemaal, zou je dan aan de 2100 points komen?

Het gaat hier over MS points, niet over je gamerscore. Een game heeft 1000 G normaal gesproken maximaal.

MS points koop je in de winkel, of online via bijvoorbeeld Bol.com! :D

Ohw oke, dacht dat je juist points kon verdienen door achievements te halen en met die points games/demos kon kopen :puh: Maar ben verkeerd ingelicht haha ;)

Link to comment
Delen op andere websites

als je alle achievements hebt van GTA IV maar dan ook echt allemaal, zou je dan aan de 2100 points komen?

Het gaat hier over MS points, niet over je gamerscore. Een game heeft 1000 G normaal gesproken maximaal.

MS points koop je in de winkel, of online via bijvoorbeeld Bol.com! :D

Ohw oke, dacht dat je juist points kon verdienen door achievements te halen en met die points games/demos kon kopen :puh: Maar ben verkeerd ingelicht haha ;)

muaha, you wish... XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...