mm1992 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Hallo ik zoek deze auto, ben hem in 1 missie tegen gekomen maar die moest ik laten ontploffen:( Het is de : Cognoscenti Foto : Iemand de vindplaats of hoort die bij een missie? Gr M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Je kan de auto cheaten Cognoscenti = 227 555 0142 - (CAR 555 0142) Ik heb er wel vaak in gereden, dus ze rijden vaak genoeg rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 rijden deze niet rond op het middelste eiland? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 rijden deze niet rond op het middelste eiland? Je kan ook gewoon op deze Link. kijken voor info over de Cognoscenti, maar er staat niks op over Vindplaatsen of iets dergelijks, maar inderdaad hij rijd vaak rond op het 2e Eiland; Alqonguin. Veel succes met zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Deze auto staat ook vaak bij het huis van Pegorino. Ook de PMP 600 is daar te vinden dus dat sluit wel een beetje aan op wat Hanneswasco ook al in zijn post zegt. Ik weet echter niet of ze er ook nog staan wanneer Pegorino dood is[/font]. Je zult de auto in ieder geval minsten een keer tegenkomen bij zijn huis denk ik maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je in de storyline bezig bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Deze auto staat ook vaak bij het huis van Pegorino. Ook de PMP 600 is daar te vinden dus dat sluit wel een beetje aan op wat Hanneswasco ook al in zijn post zegt. Ik weet echter niet of ze er ook nog staan wanneer Pegorino dood is[/font]. Je zult de auto in ieder geval minsten een keer tegenkomen bij zijn huis denk ik maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je in de storyline bezig bent. Ze staan er wel altijd (heb hem al uit ) en als hij niet aan de zijkant staat moet je ff in de garage kijken daar staat er ook vaak 1. succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 Hier kun je hem vinden. Het is trouwens een vaste spawnplaats want hij staat er altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2009 In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat. Nou uit mijn ervaring is het bij mij altijd zo dat als ik in een PMP 600 rij ik direct overal PMP's zie XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2009 In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat. Nou uit mijn ervaring is het bij mij altijd zo dat als ik in een PMP 600 rij ik direct overal PMP's zie XD *Topic Bump* :$ ALs je hem niet op alonquin kan vinden of je bent nog maar bij het eerste of 2de eiland moet je eens bij francis international airport kijken aangezien daar ook altijd stretches rijden rijden er ook wel eens Cognoscenti's rond. ik trouwens ook dan als ik bijvoorbeeld in een willard rijdt( zeer zeldzame auto) hem dan ook vaker tegen kom. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat. Nou uit mijn ervaring is het bij mij altijd zo dat als ik in een PMP 600 rij ik direct overal PMP's zie XD idd, als je dan de wagen vind die je zocht rijden ze ineens overal rond beetje stom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Soms is het wel handig, als je bezig bent met een Race en dan rijd er bijv, een andere turismo dan jat je die snel ff.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Equalizer Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2009 Als je Gracie Ancelotti als RC ontmoet, staaat deze wagen op de oprit. Eigenlijk een van de weinige keren dat ik er een heb zien staan, maar dat zal aan mij liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Hij staat bij een villa met twee garages en best een lange oprit. De exacte plaats weet ik niet presies, maar bij die plaats moet je ook missies doen. Bij een of andere oude rijke gast ofzo. later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2009 Hij staat bij een villa met twee garages en best een lange oprit. De exacte plaats weet ik niet presies, maar bij die plaats moet je ook missies doen. Bij een of andere oude rijke gast ofzo. later Als je de andere posts had bekeken: Hier kun je hem vinden.Het is trouwens een vaste spawnplaats want hij staat er altijd. hij is overigens ook altijd in Multiplayer (online) te vinden daar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.