Jump to content

Waar kan ik deze auto vinden?

mm1992

Recommended Posts

In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. ^_^

Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat.

Delen op andere websites

Deze auto staat ook vaak bij het huis van Pegorino. Ook de PMP 600 is daar te vinden dus dat sluit wel een beetje aan op wat Hanneswasco ook al in zijn post zegt. Ik weet echter niet of ze er ook nog staan wanneer Pegorino dood is[/font]. Je zult de auto in ieder geval minsten een keer tegenkomen bij zijn huis denk ik maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je in de storyline bezig bent.

Delen op andere websites

Deze auto staat ook vaak bij het huis van Pegorino. Ook de PMP 600 is daar te vinden dus dat sluit wel een beetje aan op wat Hanneswasco ook al in zijn post zegt. Ik weet echter niet of ze er ook nog staan wanneer Pegorino dood is[/font]. Je zult de auto in ieder geval minsten een keer tegenkomen bij zijn huis denk ik maar dat hangt er natuurlijk vanaf waar je in de storyline bezig bent.

Ze staan er wel altijd (heb hem al uit :puh::( ) en als hij niet aan de zijkant staat moet je ff in de garage kijken daar staat er ook vaak 1. succes!

Delen op andere websites

In één van de Car Thefts van Stevie zal je de Cognoscenti moeten stelen, dus dan kan je deze gewoon voor jou halen in plaats van deze aan Stevie af te leveren. ^_^

Verder rijd de wagen ook het meest in de rijkere wijken. Als je in een PMP 600 of andere duurdere personenwagen zal rijden zal je deze wagen ook veel sneller tegenkomen op straat.

Nou uit mijn ervaring is het bij mij altijd zo dat als ik in een PMP 600 rij ik direct overal PMP's zie XD

Delen op andere websites

Nou uit mijn ervaring is het bij mij altijd zo dat als ik in een PMP 600 rij ik direct overal PMP's zie XD

*Topic Bump* :$

ALs je hem niet op alonquin kan vinden of je bent nog maar bij het eerste of 2de eiland moet je eens bij francis international airport kijken aangezien daar ook altijd stretches rijden rijden er ook wel eens Cognoscenti's rond.

ik trouwens ook dan als ik bijvoorbeeld in een willard rijdt( zeer zeldzame auto) hem dan ook vaker tegen kom. :tu:

Delen op andere websites

idd, als je dan de wagen vind die je zocht rijden ze ineens overal rond :bonk: beetje stom niet?

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Hij staat bij een villa met twee garages en best een lange oprit. De exacte plaats weet ik niet presies, maar bij die plaats moet je ook missies doen. Bij een of andere oude rijke gast ofzo. :puh: later

Als je de andere posts had bekeken:

Hier kun je hem vinden.

Het is trouwens een vaste spawnplaats want hij staat er altijd.

hij is overigens ook altijd in Multiplayer (online) te vinden daar

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...