yvea0 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) heey mensen! ik ben met een heel grappig filmpje bezig, over de inhoud kan ik nog niks vertellen, en ik heb em bijna af. Alleen het enige wat ik nog nodig heb is een mp3 van een monoringtone van "Never Gonna Give You Up" van Rick Astley Nodig... Ik kan deze nergens vinden iemand tips waar ik deze kan vinden? Bij Voorbaat dank! yvea Bewerkt: 29 december 2008 door yvea0 Reageren
Fyre Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hoe kun je nou NIET never gonna give you up vinden? Reageren
tjoef Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 klik(don't be offended ) Reageren
Ferre Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 (bewerkt) Zoek naar midi bestanden van Rick Astley. Of download ze van YouTube: http://www.youtube.com/results?search_quer..._type=&aq=f Bewerkt: 30 december 2008 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.