jaah90 Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Ik had een paar vraagjes over sa± -kun je autos op trialers vervoeren? -kun je motoren in een busje doen en dan wegrijden -kun je in hele lange en grote bossen crossen? -heb je ook zeg maar in de bergen van die boerderijen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) 1.nee 2.nee 3.ja 4. Ongeveer(ligt eraan welke bergen je bedoelt) Btw: Dit doe ik omdat ik in een bijzonder bui ben, anders had je wel even de zoekfunctie helemaal linksboven kunnen gebruiken.. Bewerkt: 21 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Ik had een paar vraagjes over sa±-kun je autos op trialers vervoeren? -kun je motoren in een busje doen en dan wegrijden -kun je in hele lange en grote bossen crossen? -heb je ook zeg maar in de bergen van die boerderijen? - Nee want dan donderen ze er steeds af. - Nee kan niet - Ja kan wel - Er zijn grote landbouwgebieden met boerderijen ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 zijn die auto's op die packer van just bussines vastgebonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) zijn die auto's op die packer van just bussines vastgebonden Ja, wat denk je dan, maarten je bent nu al zo lang op het forum, dan had je toch wel even de zoekfunctie kunnen gebruiken? Vragen van Jaah90 zijn nu wel beantwoord denk ik... Voor verder vragen kijk in de zoekfunctie daar is die voor Bewerkt: 21 april 2005 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 -kun je autos op trialers vervoeren? He? Ik kan dat wel, als je de auto's op zo'n trailer zet kun je volgens mij met je analoog de bovenste rails helemaal recht zetten. Ik heb dit een paar keer gedaan, en de auto's bleven er gewoon op staan. (en zonder code's) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 (bewerkt) cool ga ik gelijk proberehet is gelukt echt cool ik vervoer gewoon auto zonder veel moeite Bewerkt: 21 april 2005 door maartenmensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Je kan een auto ook aan een tractor aan haken en hem zo door het hele spel achter je aan laten slepen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Ja ik heb hetzelfde als gta speler duzz het kan wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Je kan een auto ook aan een tractor aan haken en hem zo door het hele spel achter je aan laten slepen. dan pak je toch een towtruck <_< daar zijn ze voor gemaakt en ze rijden wat sneller dan zo'n tractor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 -kun je autos op trialers vervoeren? He? Ik kan dat wel, als je de auto's op zo'n trailer zet kun je volgens mij met je analoog de bovenste rails helemaal recht zetten. Ik heb dit een paar keer gedaan, en de auto's bleven er gewoon op staan. (en zonder code's) Ja ik kan dat ook, je zet die auto's op een packer truck, en dan kun je met de rechter analog de bovenst rails naar boven en beneden doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2005 ik zet er altijd veel op en als de politie achter me aan zit laat ik ze vallen wegblokkade :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.