kevinkrs Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Heey iedereen. Ik heb een eigen sa-mp server maar ik heb veel last van cheaters als er geen admins zijn. Hoe kan ik godmode's blokeren van v0gelz mod reborn en sobeiet. En heeft er iemand een goed werkende anti cheat systeem. Want dit is niet meer te doen. Ik zie soms overal auto's vliegen enzo met mensen erin en bannen wil ik niet tenslotte blijft er niemand meer over. Dus ik wil een anti cheat systeem hebben die mensen kickt als ze cheaten. Kan je met samp ook adressen scannen die een gebruiker momenteel gebruikt [soort punkbuster iets] Weet iemand een anti cheat? MVG, kevin. Reageren
Sandra Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Een echt script om die mods te detecteren is er niet. Wel zijn er een aantal dingen die je kan doen. - Meer (betrouwbare) admins aannemen. - Een /report command maken. Zodat andere spelers cheaters kunnen aangeven en jij ze later kan bannen. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Een echt script om die mods te detecteren is er niet. Wel zijn er een aantal dingen die je kan doen.- Meer (betrouwbare) admins aannemen. - Een /report command maken. Zodat andere spelers cheaters kunnen aangeven en jij ze later kan bannen. Bijde heb ik al er moet tochwel iets zijn waardoor ik godmode kan blokeeren want dat vind ik de gemeenste van allemaal... Reageren
Ymosky Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Een script wat -volgens mij- behoorlijk goed werkt is de LACY Anticheat. Dit script detecteerd cheats als speedhack (harder rijden), money, health, wapens, jetpack en vliegen met auto's. Stond eerst op het samp-forum, alleen zijn de makers ervan mee gestopt, maar ik heb hem nog wel liggen. Als je interesse hebt even laten weten dan upload ik hem wel ff. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Een script wat -volgens mij- behoorlijk goed werkt is de LACY Anticheat. Dit script detecteerd cheats als speedhack (harder rijden), money, health, wapens, jetpack en vliegen met auto's.Stond eerst op het samp-forum, alleen zijn de makers ervan mee gestopt, maar ik heb hem nog wel liggen. Als je interesse hebt even laten weten dan upload ik hem wel ff. Wil je hem voor me uploaden =] Die ik had deed het neit namelijk. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Een script wat -volgens mij- behoorlijk goed werkt is de LACY Anticheat. Dit script detecteerd cheats als speedhack (harder rijden), money, health, wapens, jetpack en vliegen met auto's.Stond eerst op het samp-forum, alleen zijn de makers ervan mee gestopt, maar ik heb hem nog wel liggen. Als je interesse hebt even laten weten dan upload ik hem wel ff. Wil je hem voor me uploaden =] Die ik had deed het neit namelijk. Ik heb het script nu.... Maar als ik bijvoorbeeld een auto laat vliegen detect hij dat niet terwei ldat wel hoorde te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.