timo2 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 hallo bestaat er een mod programma om alle auto's in een keer te veranderen in een bepaalde auto? alvast bedankt. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Tot nu toe... nee denk ik. ik heb nog geen enkele auto mod gezien, misschien later. Greetingzzz Reageren
the_dan Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 misschien in een Tc mod anders weet ik het ook niet Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) hallo bestaat er een mod programma om alle auto's in een keer te veranderen in een bepaalde auto?alvast bedankt. Niet een bepaald programma, maar wel een aantal mods. High end Mega mod (Mooie spelfout, "Conversation" in plaats van "Conversion" Real vehicle names mod Je kan al je voertuigen ook samenstellen, door op sites zoals GTAInside, GTAPlace of GTAGarage te zoeken. Bewerkt: 29 december 2008 door Beagle Reageren
timo2 Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ok, is het mogelijk om in plaats van de naam vb. "infernus" "bently" te maken dus de naam te veranderen die onderaan links komt? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Ok,is het mogelijk om in plaats van de naam vb. "infernus" "bently" te maken dus de naam te veranderen die onderaan links komt? Ja, dit is mogelijk. Je kan dat met >dit< programma'tje heel makkelijk doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.