Jump to content

Goku

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat men niet echt op mijn signatures reageert heb ik maar 1 voor de grap gemaakt

^_^

ultimategoku2.jpg

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:
totaal geen reactie ?

Zoals je in de regels kan lezen, wacht je één dag voordat je begint met bumpen.

Ik vind je signature eigenlijk helemaal geen geheel vormen. De nietszeggende kleuren die sowieso niet erg scherp zijn, gaan helemaal niet samen met de tekst of achtergrond. Als je met een signature begint, bedenk dan goed welke kant je ongeveer op wilt gaan. Je hoeft heus geen totaalplaatje in je hoofd te hebben maar je hebt nu gewoon wat gedaan en je hebt besloten deze te posten. Volg een tutorial waarin je diepte leert maken en pak als beginner gewoon een simpele render waarmee je aan de slag gaat. Maak geen signatue 'voor de grap' maar heb een doel voor ogen. Als je je signatures alleen maar laat raten om een grapje moet je niet raar op kijken als je geen reacties krijgt.

Geplaatst:
totaal geen reactie ?

Zoals je in de regels kan lezen, wacht je één dag voordat je begint met bumpen.

Ik vind je signature eigenlijk helemaal geen geheel vormen. De nietszeggende kleuren die sowieso niet erg scherp zijn, gaan helemaal niet samen met de tekst of achtergrond. Als je met een signature begint, bedenk dan goed welke kant je ongeveer op wilt gaan. Je hoeft heus geen totaalplaatje in je hoofd te hebben maar je hebt nu gewoon wat gedaan en je hebt besloten deze te posten. Volg een tutorial waarin je diepte leert maken en pak als beginner gewoon een simpele render waarmee je aan de slag gaat. Maak geen signatue 'voor de grap' maar heb een doel voor ogen. Als je je signatures alleen maar laat raten om een grapje moet je niet raar op kijken als je geen reacties krijgt.

goed ik zal het onthouden en zal druk aan de slag gaan bedankt voor de tips

en sorry

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...